ثبت ۵۵۲۴ مورد مزاحمت تلفنی برای اورژانس تهران در هفته گذشته

رئیس مرکز اورژانس تهران اعلام کرد که از مجموع ۵۶ هزار و ۶۹۰ تماس برقرار شده با این مرکز در هفته گذشته، ۵۵۲۴ مورد آن مزاحمت تلفنی بوده است.

یحیی صالح طبری در گفت‌وگو با سادس، با اشاره به ماموریت‌های مرکز اورژانس تهران در هفته گذشته گفت:‌ از تاریخ سوم تا دهم تیرماه امسال در مجموع ۱۸ هزارو پنج ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس تهران به ثبت رسید که با انجام آنها ۴۹۲۳ نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.  

وی با بیان اینکه ۱۳هزار و ۸۲ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند، گفت:‌ طی این مدت ۵۶ هزار و ۶۹۰ تماس نیز با مرکز دیسپچ اورژانس تهران برقرار شد که متاسفانه ۵۵۲۴ مورد آن مزاحمت تلفنی بوده است.

صالح طبری درباره اینکه چه تعداد از ماموریت‌های هفته گذشته مربوط به تصادفات رانندگی بوده‌اند نیز گفت: از مجموع ماموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، ۲۷۱۴ مورد حوادث ترافیکی و ۲۶۲۲ مورد حوادث غیرترافیکی بوده است.

وی درباره آمار گازگرفتگی نیز گفت:‌در این یک هفته پنج نفر دچار مسمومیت با گاز منواکسیدکربن شدند که این آمار در مقایسه با هفته گذشته تغییری نداشته است.

به گفته رئیس مرکز اورژانس تهران  در هفته گذشته، اورژانس هوایی نیز مجموعا ۹ سورتی پرواز داشته که در جریان آن مصدومان را به بیمارستان منتقل کرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *