برگزاری پایگاه مشاوره خانواده در متروی تهران

به مناسبت اول ماه ذی‌الحجه و فرارسیدن سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) پایگاه مشاوره “مسیر وصل” در ایستگاه‌های منتخب متروی تهران برپا شد.

به گزارش سادس، سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران  از برپایی پایگاه مشاوره خانواده ازدواج در ایستگاه‌های مترو خبر داد و گفت: به منظور ارایه خدمات مشاوره‌ای رایگان در حوزه خانواده‌ و هم‌چنین ترویج فرهنگ ازدواج آسان در میان جوانان، پایگاه مشاوره “مسیر وصل” در پنج ایستگاه منتخب متروی تهران برگزار می‌شود. 

سید محمد نقیب افزود: این پایگاه مشاوره با هدف ارایه مشاوره در خصوص تسهیل ازدواج دائم و همسان گزینی (اصولی و اسلامی)، ارائه مشاوره و آموزش از مرحله خواستگاری تا تشکیل خانواده پایدار و نیز ارایه مشاوره‌های تخصصی از قبیل ازدواج، خانواده و کودک با حضور کارشناسان و مشاوران در حوزه خانواده‌ برگزار می گردد. 

بنا براعلام مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، لازم به ذکر است، پایگاه مشاوره “مسیر وصل” در ایستگاه‌های امام خمینی(ره)، تجریش، شهرری، تئاترشهر و میدان حضرت ولی‌عصر(عج) از امروز شنبه۱۱ تا ۱۶ تیر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ پاسخگوی سوالات شهروندان است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *