کیلینی: غیرممکن است که همان بازیکن ۱۰ سال پیش باشم

کیلینی: غیرممکن است که همان بازیکن ۱۰ سال پیش باشم

جورجیو کیلینی مشتاق است که تجربه‌های فراوان خود را به لیگ آمریکا ببرد و به تیمش برای رسیدن به موفقیت کمک کرد.

به گزارش سادس و به نقل از مارکا، جورجیو کیلینی مدافع میانی ۳۷ ساله ایتالیایی پس از ۱۷ سال یوونتوس را ترک کرد و به تیم لس آنجلس اف سی آمریکا پیوست. این تیم آمریکایی از زمان ورود به لیگ در سال ۲۰۱۸ هنوز موفق به کسب جام قهرمانی MLS نشده است. کیلینی امیدوار است که به پیشرفت این تیم کمک کند و حتی با آندره‌آ پیرلو و الساندرو نستا صحبت کرد تا به بهترین شکل برای این تیم آماده شود.

کیلینی گفت: من با آندره‌آ و الساندرو صحبت کرده ام و آنها از این لیگ بسیار تمجید کردند و متقاعد شدم که به این تیم بیایم و حضور در لیگ آمریکا را تجربه کنم. مطمئناً تفاوت‌هایی با لیگ ایتالیا وجود دارد. فوتبال در آمریکا با لیگ ایتالیا متفاوت است اما هر تیم و کشوری سبک خاص خود را دارد. این تیم برای من عالی است زیرا پر از بازیکنان جوان است و آنها نیز می توانند به من کمک کنند. غیرممکن است که همان بازیکن ۱۰ سال پیش باشم اما می‌توانم تاثیر خوبی در تیم داشته باشم. ما باید ترکیب خوبی از تجربه و اشتیاق ایجاد کنیم تا به یک گروه برنده تبدیل شویم.

این بازیکن ۳۷ ساله ایتالیایی ۵۶۱ بازی در تمامی رقابت ها برای یوونتوس انجام داد و ۳۶ گل به ثمر رساند و ۲۵ پاس گل داد. او ۱۹ قهرمانی بزرگ را با بیانکونری به دست آورد، از جمله ۹ قهرمانی در لیگ ایتالیا و ۵ بار در کوپا ایتالیا.

این تیم آمریکایی همچنین یک بازیکن بزرگ دیگر را نیز خرید. گرت بیل بازیکن ولزی رئال مادرید بعد از پایان قراردادش با این تیم رسما به لس آنجلس اف سی آمریکا پیوست. بیل توانست ۵ قهرمانی را با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد و سه بار هم قهرمان لالیگا شود تا پرافتخارترین بازیکن بریتانیایی تاریخ رئال مادرید لقب بگیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *