مهمترین اخبار اجتماعی سادس همزمان با سوگ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی


در سوگ آیت الله هاشمی رفسنجانی، وزرای بهداشت، آموزش و پرورش، کار و رفاه اجتماعی و سایر مقامات لشگری و کشوری پیام‌های تسلیت صادر کردند که جزییات بیشتر درباره فوت آیت‌الله و نبود ابهام در مرگ وی، توصیه ایشان به وزیر رفاه، اعلام محل دفن و همچنین محدودیتهای ترافیکی مراسم تشییع هاشمی رفسنجانی از جمله مهمترین اخبار منتشر شده اداره اجتماعی به شمار می‌رود.

اداره اجتماعی سادس امروز بیش از 60 خبر را بر روی خروجی خود قرار داد که سرتیتر مهم‌ترین آنها در ذیل می‌آید:

در پی انتشار شایعاتی در خصوص ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از اظهارات وزیر بهداشت که وی مدعی بود در خصوص ایشان کوتاهی کردند وتیم پزشکی همراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نبوده است ؛ موجی از گمانه زنی ها آغاز شد که در پی آن وزیر بهداشت صراحتا اعلام کرد که ابهامی درباره فوت آیت‌الله هاشمی وجود ندارد و همه چیز روشن است  وجود هرگونه ابهام و اشکالی را در زمینه پرونده پزشکی آیت‌الله رد کرد.

معاون درمان وزیر بهداشت نیز با اعلام جزئیات بیشتر از فوت آیت‌الله هاشمی تاکید کرد که آیت‌الله هاشمی تنها در سفرها تیم پزشکی را می‌پذیرفت  و گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پزشکان مورد اعتماد خود را داشتند، اما به هر دلیلی تیم پزشکی را به طور مستمر کنار خودشان نمی‌پذیرفتند.

پس از شبهات مطرح شده در خصوص محل دفن ایشان نیز مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر امام (ره) از آمادگی کامل این سازمان برای برپایی مراسم تطهیر و خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد و هاشمی رفسنجانی در حرم مطهر امام (ره) به خاک سپرده می‌شوند.

دانشگاه تهران نیز برای برگزاری مراسم ترحیم ایشان آماده می شود    شهردار ناحیه 2 شهرداری منطقه 6 از آماده سازی محوطه دانشگاه تهران برای برگزاری مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد و گفت: فضای داخلی دانشگاه و محوطه اطراف دانشگاه و تمامی محورهای اصلی منطقه برای برگزاری باشکوه مراسم آماده شده است.

فردا و همزمان با مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، خطوط یک و چهار متروی تهران به صورت رایگان ارائه خدمت خواهند داشت.

البته شهرداری تهران تمهیدات خود را برای پوشش مراسم تشیع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی اعلام کرد.

همچنین اورژانس تهران از استقرار 25 دستگاه آمبولانس و 9 دستگاه موتورآمبولانس از میدان ولیعصر تا جماران خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیز تمهیدات آتش‌نشانی برای مراسم تشییع پیکر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تشریح کرد.

در این میان با ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی،مراسم «افتتاح پایتخت جوانان جهان اسلام» لغو شد و برگزاری این مراسم به زمان مناسب دیگری موکول شد.
 

به گزارش سادس،فرماندار شمیرانات،مسجد جامعی،نماینده ولی‌فقیه در هلال احمر،ابتکار،وزیر آموزش و پرورش،پرویز فتاح،علی ربیعی ،زالی رییس کل نظام پزشکی و… از چهره هایی بودند که امروز پیام تسلیت خود را در سوگ آیت الله هاشمی رفسنجانی صادر و هم چنین سازمان تامین اجتماعی،ناجا،ستاد مبارزه با مواد مخدر  و… نیز از جمله دستگاه ها و سازمان هایی بودند که در سوگ ایشان پیام تسلیت منتشر کردند.

پربازدید ترین‌های اجتماعی سادس در سوگ آیت الله هاشمی رفسنجانی

جزئیات بیشتر از فوت آیت‌الله هاشمی

ابهامی درباره فوت آیت‌الله هاشمی وجود ندارد/همه چیز روشن است

آیت‌الله هاشمی تنها در سفرها تیم پزشکی را می‌پذیرفت

توصیه آیت الله هاشمی به وزیر رفاه در آخرین دیدار

اظهارنظر وزیر بهداشت دولت سازندگی درباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

انتهای پیام

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *