خداحافظی مدارس گلستان با معلم چندپایه

سادس/گلستان مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از خداحافظی مدارس گلستان با معلم چندپایه خبر داد و گفت: امیدواریم با جذب معلمان جدید این مهم تحقق یابد.

سید رضا نظری صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ملاک اقدامات و برنامه های ما در آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است که براساس آن باید معلمان و دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی تربیت شوند.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ نفر معلم کلاس اول ابتدایی در گلستان وجود دارد، افزود: معلمان پایه اول ابتدایی در گلستان توانمند هستند اما با این وجود در تلاش هستیم با استفاده مطلوب از فرصت تابستانه در راستای تقویت توانمندی‌های این دسته از معلمان گام برداریم تا با آمادگی بیشتری بر سر کلاس درس حاضر شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه در برخی نقاط گلستان با کمبود کلاس درس مواجه هستیم، تصریح کرد: برخی روستاهای استان نیز با کمبود معلم دست و پنجه نرم می کنند و برای جبران این کسری از معلمان چند پایه استفاده می‌شود که درصدد هستیم با جذب معلمان جدید، معلم چندپایه از مدارس گلستان حذف شود تا هر معلم کلاس مخصوص به خود را داشته باشد.

نظری با اشاره به اینکه امسال در نظام تعلیم و تربیت از ظرفیت ۸۷۰ نیروی جدید استفاده خواهیم کرد، بیان کرد: براساس اعلام سازمان سنجش سه برابر این ظرفیت برای فرایند مصاحبه فراخوان شدند که از ۶ تیر ماه اخذ مدارک مورد نیاز از مصاحبه‌شوندگان آغاز شده و پس از بررسی مدارک توسط آموزش و پرورش، افراد بلافاصله برای معاینه پزشکی فرستاده می شوند و پس از آن مصاحبه های ما آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *