هافبک انگلیسی هدف جدید گواردیولا در بازار نقل و انتقالات

هافبک انگلیسی هدف جدید گواردیولا در بازار نقل و انتقالات

منچسترسیتی به دنبال به خدمت گرفتن کالوین فیلیپس است.

به گزارش سادس او به نقل از اسکای اسپورت، منچسترسیتی توانست در بازار نقل و انتقالات ارلینگ هالند را از بوروسیا دورتموند به خدمت بگیرد و اکنون با لیدزیونایتد در حال توافق برای جذب کالوین فیلیپس است. 

منچسترسیتی در آستانه جذب کالوین فیلیپس ملی پوش تیم ملی انگلیس است. این هافبک دفاعی ۲۶ ساله تا پایان ژوئن ۲۰۲۴ با لیدز یونایتد قرارداد دارد. منچسترسیتی برای به خدمت گرفتن او ۴۹ میلیون یورو به اضافه پرداخت پاداش ۳.۵ میلیون یورویی را به لیدزیونایتد پیشنهاد داده است.

استون ویلا، نیوکاسل یونایتد و وستهام یونایتد نیز به فیلیپس علاقه‌مند هستند ولی منچسترسیتی بیشترین شانس را برای به خدمت گرفتن او دارد. سیتی برای جلب نظر سران لیدزیونایتد، دارکو جیابی ۱۸ ساله بازیکن جوان خود را نیز به لیدز یونایتد پیشنهاد دادند تا به عنوان بخشی از این معامله راهی تیم لیدز شود.  

فیلیپس آخرین بار در بازی‌های فیفادی خرداد در هر چهار بازی لیگ ملت‌های انگلیس مورد استفاده قرار گرفت و یکی از نامزدهای حضور در جام جهانی محسوب می‌شود. این هافبک دفاعی سرسخت از سال ۲۰۱۵ تاکنون ۲۳۳ بازی برای باشگاه لیدز یونایتد انجام داده است و تاکنون ۴ بار از بازی اخراج شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *