نقدعلی: وزارت فرهنگ در بحث حجاب جدیت داشته باشد

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با جدیت در حوزه حجاب گام برداشته و جلوی هنجارشکنی در سطح جامعه را بگیرد.

به گزارش سادس، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: از سفر رئیس جمهور به استان اصفهان تشکر می کنیم، این سفرهای استانی نشان می دهد که دولت مردمی بوده و به مشکلات مردم توجه دارد.

وی ادامه داد: سفرهای استانی رئیس جمهور امید را در دل مردم زنده می کند. باید اعتبارات استانی این سفر تخصیص داده شود.

نماینده خمینی شهر اظهار کرد: در بحث آب، رئیس جمهور مسائل کلی در نشست مطرح کردند که باید مصادیق عملی این بسته آبی دولت دیده شود.

نقدعلی در تذکری خطاب به وزیر اقتصاد بیان کرد: سال گذشته یک درصد مالیات بر ارزش افزوده که باید به وزارت بهداشت تخصیص داده می شد محقق نشد و امسال نیز این قانون اجرایی نشده است. سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد باید زودتر این بودجه را تخصیص دهند.

نماینده خمینی شهر گفت: انتظار می رود مصوبات سفر رئیس جمهور پیرامون تشکیل فرمانداری ویژه شهرستان خمینی شهر، زودتر اجرایی گردد.

وی گفت: در بحث سیمان شاهد هستیم که قطعی برق بهانه ای را به دست دلالان و محتکران داده تا نرخ سیمان را تا سه برابر بالا ببرند، وزارت صمت و  نهادهای نظارتی باید با دلالان برخورد کنند. باید برای خرید تضمینی دام مازاد از دامداران نیز تدبیری اندیشیده شود.  

نقدعلی در پایان گفت:‌ از وزیر فرهنگ و ارشاد انتظار می رود در بحث حجاب جدیت لازم را به خرج دهد و باید جلوی هنجار شکنی گرفته شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *