برگزاری همایش بین‌المللی «تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای» در گلستان

سادس/گلستان معاون علمی پژوهشی سازمان بسیج اساتید استان گلستان از برگزاری نخستین همایش بین‌المللی «تبیین اندیشه‌های دفاعی امام خامنه‌ای(مدظله العالی» در این استان خبر داد.

یحیحی مقصودلو ظهر امروز در پیش از ظهر امروز در مراسم روز ملی بسیج اساتید و گرامیداشت شهادت دکتر مصطفی چمران اظهار کرد: از زمان پیروی انقلاب اسلامی و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی معاندین اسلام و انقلاب در تکاپو بودند تا روند پیشرفت کشورمان را کُند و یا ساقط کنند.

وی با بیان اینکه امروز همه گزینه ها برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران روی میز دشمن است، افزود: تنها گزینه ای که دشمن از روی میز حذف کرد گزینه نظامی است که با همت دانشمندان و نیروهای مسلح و جان برکفان وطن این گزینه حذف شده و عملیات دیگر اعم از هجوم فرهنگی در دستور کار دشمن قرار گرفته تا با تغییر تفکر مردم ایران به اهداف شوم خود دست یابند.

معاون علمی پژوهشی سازمان بسیج اساتید استان گلستان تأکید کرد: با توجه به اینکه دشمنان این روند را دنبال می کنند باید اندیشه دفاعی مقام معظم رهبری که مبتنی بر مکتب اسلام ناب محمدی است را تبیین کنیم و در اختیار آحاد جامعه قرار دهیم تا به عنوان سند راهبردی برای جلوگیری از هجوم دشمن در دستور کار قرار دهیم لذا در همین راستا دبیرخانه دائمی تحت عنوان تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای(مدظله العالی) در وزارت دفاع تشکیل شد که از سال ۹۱ چهار همایش را برگزار کرده و در سال جاری نیز نخستین همایش بین‌المللی تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای(مدظله العالی) برگزار می شود.

مقصودلو با بیان اینکه اندیشه دفاعی مقام معظم رهبری صرفاً در بعد نظامی خلاصه نمی شود، بیان کرد: اندیشه های معظم له در این حوزه در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و دفاعی قرار می گیرد و آحاد مختلف جامعه را شامل می شود و چراغ راهی برای حرکت در مسیر توسعه و رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

وی هدف از برگزاری این همایش را شناسایی، تشریح و تدوین، طراحی الگوی دفاعی و شناساندن این اندیشه به دیگران دانست و افزود: این همایش در پنج محور پیش بینی شده و یکی از بزرگترین رویدادهای علمی در کشور محسوب می شود.

معاون علمی پژوهشی سازمان بسیج اساتید استان گلستان، ۳۱ شهریورماه را آخرین مهلت ارسال مقاله به نخستین همایش بین المللی تبیین اندیشه های دفاعی امام خامنه ای(کدظله العالی) اعلام کرد و گفت: این همایش که در۳۰ آبان ماه در گلستان برگزار می شود یک مانور عظیم علمی در کشور است و به طور همزمان در کل کشور برگزار می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *