همخوانی سرود "سلام فرمانده" در نگارستان ایران/ دهه نودی‌ها سنگ‌تمام گذاشتند

سادس/گلستان اجتماع بزرگ برای همخوانی سرود “سلام فرمانده” عصر امروز با حضور پرشور سربازان امام عصر(عج) و اقشار مختلف مردم در گرگان و گنبدکاووس برگزار شد.  

شاید کسی تصور نمی‌کرد که یک سرود بتواند این‌چنین نام امام زمان(عج) را بر لب‌ها جاری کند و قلب‌ها را به تپش بیندازد، امروز سرود سلام فرمانده زبان حال کودکان با امام زمان(عج) شد، امروز دهه هشتادی ها و دهه نودی ها در نگارستان ایران به میدان آمدند تا وفاداری خود را به امام زمان(عج) ثابت کنند و به مولایشان بگویند تنها نیست و حاضرند پا در رکاب او بگذارند و سربازی کنند؛ آنها آمدند تا با زبان کودکانه و با قلب پاک و معصوم خود به فرمانده خود عرض ارادت کنند.

امروز ابوذر روحی خواننده ارزشی سرودهای «سلام فرمانده» و «رفیق شهیدم» مهمان ویژه گلستانی‌ها بود و در میان صفوف پرشور کودکان گلستانی قرار گرفت تا بار دیگر سرود “سلام فرمانده” در نگارستان ایران طنین‌انداز شود.

امروز ورزشگاه آزادی گرگان و همچنین ورزشگاه پنج هزار نفری گنبدکاووس مملو از جمعیت بود؛ همه از پیر، جوان، کودک و نوجوان آمده بودند تا همراه با خردسالان و نونهالان دهه هشتادی و نودی‎ در وسط زمین در صفوف ایستاده به “عشق جان” خود جانانه سلام کنند و بار دیگر عهد بستند که پای نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بمانند و حاج قاسم نظام شوند.

سرود سلام فرمانده در حالی با اجتماع عظیم مردم به ویژه دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها در گرگان و گنبدکاووس برگزار شد که این سرود امروز فراگیر و جهانی شده و همچون خاری در چشم بدخواهان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی فرو رفته است.

گفتنی است؛ این اجتماع بزرگ علاوه بر همخوانی سرود «سلام فرمانده» توسط دهه هشتادی ها و نودی های گلستانی با برنامه های مختلف و نمایشگاه های فرهنگی همراه بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *