سپاهان دست به توپ شد

سپاهان دست به توپ شد

سادس/اصفهان مدیر ورزش قهرمانی سپاهان گفت: اولین تمرین آماده‌سازی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در سالن ۲۵ آبان اصفهان با حضور بیش از ۵۰ بازیکن اصفهانی برگزار شد.

مجتبی داوری در گفت‌وگو با سادس از آغاز تمرینات تیم والیبال سپاهان خبر داد و اظهار کرد: تیم والیبال سپاهان حدود دو ماه پیش با هدف تشکیل تیم بومی و کمک به جوانان مستعد اصفهان، تصمیم بر انحلال تیم بزرگسالان گرفت و آمادگی خود را برای انتقال امتیاز لیگ برتری‌اش به تیم دیگر اعلام کرد.

وی افزود: تست انتخاب والیبال بزرگسالان باشگاه سپاهان با حضور حدود ۵۰ بازیکن برگزار شد. این افراد یک ماه با تیم تمرین کرده و پس از آن با رصد کادر فنی حدود ۲۰ نفر برای حضور در مسابقات لیگ دسته یک والیبال کشور انتخاب خواهند شد.

مدیر ورزش قهرمانی سپاهان درباره وضعیت امتیاز لیگ‌برتری این باشگاه، توضیح داد: واحد بازرگانی باشگاه سپاهان پیگیر فرآیند فروش هستند.

داوری با اشاره به قانون امکان حضور دو تیم از یک باشگاه با دو اسم در لیگ برتر و دسته یک، توضیح داد: سپاهان این اتفاق را در رشته هندبال تجربه کرده و با نتیجه خوبی که تیم حاضر در دسته یک گرفت، به عنوان تیم سایه و پشتیبان هندبال سپاهان فعالیت می‌کنند. البته شرایط خاصی دارد و اسم باشگاه، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل متفاوت است. استعدادهای جوان و ناب در تیم دوم هستند و صرفاً دیدگاه قهرمانی نداریم.

وی ادامه داد: همان اتفاق می‌تواند در آینده برای والیبال سپاهان بیفتد، اما به شرطی که این تیم استعدادهای خود را در لیگ برتر نشان دهد. شاید پس از آن این روند برای والیبال نیز در چهار یا پنج سال آینده تکرار شود.

مدیر ورزش قهرمانی سپاهان، تأکید کرد: برنامه باشگاه برای رسیدن این تیم به لیگ برتر سه ساله است. البته در ورزش هیچ چیز تعیین‌شده نیست. ممکن است سال اول صعود کنیم که با انگیزه این جوانان قطعاً دور از دسترس نیست.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *