اجرای طرح‌های برخورد با فروشندگان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر در تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ مبارزه با موادمخدر را از مهم‌ترین ماموریت‌ها و اولویت‌های پلیس دانست.

به گزارش سادس، سردار حسین رحیمی در مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتطامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر از جمله مهم‌ترین ماموریت‌های پلیس است، گفت: امروز مبارزه با سوداگران مرگ از مرز تا قلب شهرها و روستاها در دستورکار پلیس بوده و پلیس در این مسیر شهدای بسیاری را هم تقدیم کشور کرده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه امروز پدیده شوم موادمخدر از جمله مهم‌ترین دلایل وقوع برخی جرائم، تخلفات، آسیب‌های اجتماعی و… است، گفت: در حقیقت می‌توان گفت که مواد مخدر از جمله ام‌الخبائثی است که باید همه جانبه با آن برخورد و مقابله جدی شود. مبارزه با موادمخدر از جمله اولویت‌های اصلی پلیس بوده و لازم است در این زمینه توامان در دو عرصه عرضه و تقاضا برخوردی جدی و همه جانبه انجام شود.

رحیمی با تاکید بر اینکه باید جامعه را از لوث افرادی که مردان و زنان ما را به مواد مخدر آلوده می سازند پاک و عرصه را بر این سوداگران مرگ تنگ کرد، گفت: در عرصه مبارزه و مقابله با سوداگران مرگ نیازمند عزمی ملی و همه‌جانبه هستیم که در تهران بزرگ به‌حمدالله  وجود داشته و شاهد هم افزایی دستگاه قضا، دادستانی تهران، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و پلیس هستیم.

 
رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه هیچ امنیت و آرامشی را برای فروشندگان موادمخدر باقی نمی‌گذاریم، تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد که این افراد دون مایه به راحتی سلامت جامعه را به خطر بیندازند. طرح‌های مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و همچنین جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در دستورکار پلیس پایتخت قرار دارد و حتی در روزهای قرنطینه کرونایی همکاران من در پلیس مبارزه با مواد مخدر علیرغم همه خطرات و احتمالات انتقال این ویروس منحوس ماموریت خود را به نحو مطلوب انجام دادند.

در همین زمینه بخوانید: ۳ تغییر در پلیس پایتخت

رحیمی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر در حوزه مبارزه با موادمخدر شاهد تحول، رشد و پویایی خوبی در سطح پایتخت بودیم، گفت: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با راه‌اندازی مرکز سروش برای بازپروری معتادان متجاهر کار بزرگی را رقم زد و امروز این مرکز یکی از معتبرترین مراکز بازپروری است که پروسه درمان معتادان از سم زدایی تا حرفه آموزی و… در آن برابر آخرین استانداردها پیگیری و انجام می‌شود.

   
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *