گودرزی: طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستور کار مجلس قرار گیرد

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که باید هر چه سریعتر طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و بحث ساماندهی نیروهای طرف قرارداد با شرکت های نیروی انسانی در دستور کار مجلس قرار گیرد.

به گزارش سادس، عباس گودرزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری گفت: طبق تبصره یک ماده ۱۰۰ قانون آیین نامه داخلی مجلس اگر برای طرحی ۵۰ امضا جمع شود باید در اولویت بررسی قرار می گیرد. طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و بحث ساماندهی نیروهای طرف قرارداد با شرکت های نیروی انسانی بیش از ۱۸۰ امضا دارد اما ماه هاست بررسی آن به تعویق افتاده است.

وی افزود: آقای رئیس جمهور بارها در محافل مختلف از این موضوع حمایت کردند. شرکت ها بر سر ظلم، تبعیض، بی عدالتی، رانت و فساد هستند پس تا کی می خواهید جزیره ای تصمیم بگیرید؟ چرا یک بار برای همیشه تصمیم درستی نمی گیرید که هر روز از بیرون مجلس را مهندسی می کنند؟

این نماینده مجلس اضافه کرد: آقای قالیباف، فرمودید با سازمان اداری و استخدامی جلسه بگذارند در ایام عید فطر سه شبانه روز جلسه گذاشتیم و تفاهم کردیم و برشی از طرح را آوردیم، فرمودید تا پایان بهار موضوع به نتیجه می رسد که متاسفانه امروز و فردا می شود. تنها راه حل این موضوع عمل به قانون است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *