کرونا در گلستان پا پس کشید/ گلستان شهر قرمز کرونایی ندارد

سادس/گلستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان آخرین وضعیت کرونا در استان را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر 56 بیمار مبتلا به کرونا در گلستان بستری هستند.

سعید گل‌فیروزی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۵۶ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری هستند که نسبت به روز گذشته با یک مورد کاهش همراه بوده است.

وی افزود: از ۵۶ بیمار کرونایی در گلستان ۱۷ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند و هفت نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر هیج شهرستان با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی در گلستان وجود ندارد، بیان کرد: در حال حاضر شهرستان های گرگان، گنبدکاووس، آق قلا، آزادشهر، کردکوی، رامیان، گمیشان و کلاله در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

گل فیروزی خاطرنشان کرد: همچنین شهرستان های بندرگز، بندرترکمن، علی آبادکتول، مراوه تپه، گالیکش و مینودشت در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید از عادی انگاری کرونا بپرهیزند، متذکر شد: گرچه آمار بیماران کرونایی و همچنین فوتی های ناشی از این ویروس منحوس در سطح کشور و از جمله گلستان روند کاهشی دارد اما نباید ماسک‌ها را زمین بگذاریم و تصور کنیم که دیگر کرونا تمام شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه به مردم توصیه می کنم همچنان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ورزند، بیان کرد: رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تکمیل دوره واکسیناسیون باید در دستور کار مردم قرار گیرد تا شاهد پیک جدید کرونا نباشیم.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *