عملکرد ضعیف بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج قابل قبول نیست/ مادران شاغل حمایت شوند

سادس/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت: بانک‌هایی که در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری عملکرد کمتر از ۴۰ درصد داشتند باید بررسی شوند.

سید علی مهاجر عصر امروز در قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان گلستان اظهار کرد: یکی از سیاست های تشویقی جمعیت مربوط به ساعت کار ادارات برای بانوان است که در راستای آن باید قوانین برای مادرانی که فرزند شیرخوار دارند تسهیل شود.

وی افزود: تقاضای ما این است قوانین حمایتی ابلاغ شده در حوزه سیاست‌های جمعیتی مورد توجه قرار گیرد، همچنین مدیران دستگاه های اجرایی باید علاوه‌بر قوانین ابلاغی، شرایط را برای حضور مادران شاغل فراهم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با بیان اینکه باید بررسی شود که موضوعات و قوانین مربوط به حوزه جمعیت چقدر از سوی دستگاه ها مورد حمایت قرار می گیرد، بیان کرد: مدیرانی که از مادران شاغل حمایت می کنند باید معرفی و مورد تشویق قرار گیرند.

مهاجر به انجام اقدامات لازم برای پیشگیری از ناباروری و یا کمک به درمان آن تاکید کرد و افزود: بسیاری از کارشناسان یکی از موارد تاثیرگذار در درمان ناباروری را اصلاح تغذیه می دانند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی به عملکرد بانک‌های استان گلستان اشاره کرد و افزود: با توجه به عملکرد سال ۱۴۰۰ مدیران بانک های توسعه تعاون، رفاه، سپاه و مسکن که عملکرد بالای ۷۰ درصد داشتند باید تشویق شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان عملکرد زیر ۴۰ درصد بانک ها در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را غیرقابل قبول دانست و یادآور شد: باید این موضوع بررسی و علت عقب‌ماندگی آنها گزارش شود.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *