نماینده شوش: شرکت کشت و صنعت هفت تپه نیاز به آب دارد

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تامین حقابه شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خاطرنشان کرد: این شرکت باید کشت تابستانه را انجام دهند و نیاز به ۲۷ مترمکعب آب دارند.

به گزارش سادس، محمد کعب عمیر نماینده شوش در جلسه روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به رئیس جمهوری گفت: با توجه به مسئله کم آبی و خشکسالی، هیئت دولت ممنوعیت کشت در حوزه آبریز کرخه را مصوب کرده است؛ چرا تاکنون خسارت عدم کشت یا نکشت به کشاورزان خوزستان پرداخت نشده است؟

وی همچنین در تذکر به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: چرا زمین هایی که منابع طبیعی به طور رایگان به بنیاد مسکن واگذار کرده است و یکی از مصادیق آن نیز زمین‌های روستای شهید دانش شهرستان شوش است که قرار بود بین جوانان فاقد مسکن در همان روستا واگذار شود، با مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان بابت هر قطعه زمین به متراژ ۱۸۰ متر مربع دریافت می‌شود؟ چرا نظارت صورت نمی گیرد؟

این نماینده مجلس همچنین در تذکری به وزیر نیرو درباره تامین حقابه شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه خوزستان تاکید کرد: این شرکت به دولت بازگشته است، اما با مشکل پرداخت حقوق مواجه است؛ این شرکت باید کشت تابستانه را انجام دهند و نیاز به ۲۷ مترمکعب آب دارند.

کعب عمیر در پایان در تذکر دیگری به رئیس جمهوری گفت: لازم است سایر سطوح حقوق بازنشستگان مطابق ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی براساس تورم و هزینه‌های زندگی افزایش یابد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *