درگیری لفظی دوناروما با یک خبرنگار

درگیری لفظی دوناروما با یک خبرنگار

دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا بعد از دیدار با آلمان با خبرنگار کشورش دچار درگیری لفظی شد.

به گزارش سادس و به نقل از کیکر، تیم ملی فوتبال آلمان در دیدار برابر ایتالیا توانست با نتیجه ۵ بر دو به پیروزی دست پیدا کند. این بازی در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا برگزار شد و شاگردان فلیک بعد از سه تساوی پیاپی توانستند که این پیروزی قاطع را تجربه کنند.

جیانلوئیجی دوناروما، دروازه‌بان و کاپیتان ایتالیا پس از شکست تاریخی روز سه‌شنبه به شبکه تلویزیونی رای گفت: عصبانی هستیم. هیچ بهانه‌ای برای چنین چیزی وجود ندارد. امروز هیچ چیز برای ما درست نبود. برای اولین‌بار پس از ۶۵ سال ایتالیا دوباره پنج گل در یک بازی دریافت کرد. ما نمی‌خواهیم بهانه بیاوریم. برای هواداران متاسفیم که مجبور شدند این بازی را ببینند. 

در ادامه خبرنگار این شبکه با دوناروما دچار درگیری لفظی شد. این خبرنگار معتقد بود این دروازه‌بان اشتباهات زیادی در بازی‌های اخیر داشته است که دروازه‌بان ایتالیا گفت: هرکسی که می‌خواهد هر نظری بدهد، مهم نیست. هیچ کسی به تنهایی مقصر این باخت نیست. اگر می‌خواهید من را  مقصر بدانید، این کار را انجام دهید، مشکلی نیست. 

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا نیز گفت: مایه شرمساری است که همه چیز خراب شد. اصلا خوب نبودیم و بازی بدی بود.

در این دیدار چند بازیکن جوان در ترکیب ایتالیا حضور داشتند. ویلفرد گنونتو، مهاجم ایتالیا که یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند، اکنون با ۱۸ سال  و ۷ ماه جوان‌ترین گلزن تاریخ تیم  ایتالیاست.  

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *