حسینی: انتظار مردم اقدام شجاعانه دولت برای مقابله با گرانی‌هاست

نماینده خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم درد و رنج بسیاری از نظر اقتصادی تحمل می کنند گفت که مردم انتظار دارند دولت اقدام شجاعانه‌ای در بحث گرانی‌ها انجام دهد.

به گزارش سادس، البرز حسینی در جلسه علنی امروز(چهارشنبه) در تذکری گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیرشان در سالگرد ارتحال امام (ره) یکی از مشکلات را بحث تضعیف انقلاب و پایه های نظام جمهوری اسلامی از سوی دشمنان برشمردند و فرمودند همه ارکان نظام در این خصوص هوشیار باشند. امروز شاهد اتفاقاتی در جامعه هستیم که ذهن جامعه را به سمت بی اعتمادی به عملکرد دولت و مجلس برده است، امروز مردم درد و رنج بسیاری را بیشتر از نظر اقتصادی تحمل می کنند و انتظار دارند دولت اقدام شجاعانه ای در بحث گرانی ها انجام دهد.

حسینی تاکید کرد: اگر قرار بود قیمت ها اینگونه افزایش پیدا کند چرا جراحی اقتصادی انجام شد؟ قرار بود ۶ قلم کالای اساسی افزایش قیمت پیدا کند و در ازای آن به مردم نیز یارانه داده شود اما امروز گرانی ها کمر مردم را شکسته است پس دولت کلی گویی نکند و پیگیر باشد زیرا جراحی اقتصادی بزرگ قیمت ها را افسارگسیخته کرده است.

وی همچنین در تذکری به موضوع رتبه بندی معلمان اشاره و اظهار کرد: دولت، سازمان برنامه و بودجه و آموزش و پرورش تلاش کردند تا بخشی از مشکلات این قشر بزرگوار را حل کنند تا شاهد ادامه وضعیت کنونی نباشیم. مجلس حتما پیگیر تدوین آئین نامه اجرایی و ابلاغ رتبه بندی خواهد بود تا آورده ای برای معلمان عزیز داشته باشد. دولت هم هرچه سریع تر اقدام کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *