گزارش فدراسیون بوکس آسیا در تمجید عملکرد ثوری

گزارش فدراسیون بوکس آسیا در تمجید عملکرد ثوری

کنفدراسیون بوکس آسیا نسبت به عملکرد حسین ثوری در قامت رئیس فدراسیون ایران واکنش نشان داد.

به گزارش سادس، کنفدراسیون بوکس آسیا (asbc) در گزارشی نسبت به عضویت حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ایران در هیات رئیسه خود، واکنش نشان داد. کنگره فوق‌العاده فدراسیون بوکس آسیا ماه مارس گذشته (اسفند ۱۴۰۰) به میزبانی امان در “اردن” برگزار شد که ثوری به عضویت جدید هیات‌رئیسه کنفدراسیون بوکس آسیا درآمد.

کنفدراسیون بوکس آسیا در گزارش خود نوشت:

 حسین ثوری از دهه ۱۹۹۰ در رشته بوکس فعالیت خود را آغاز کرد و نقش مهمی در توسعه این رشته در ایران ایفا کرد. او به عنوان مربی ملی بوکس مشغول به کار شد و برای کسب رتبه ۲ ستاره انجمن بین‌المللی بوکس (IBA) تلاش کرد. او پیش از ریاست فدراسیون بوکس ایران به مدت ۱۵ سال ریاست هیات بوکس استان سیستان و بلوچستان را بر عهده داشت و از پیشرفت منطقه که میزبانی مسابقات بین‌المللی جام مکران بود، اطمینان حاصل کرد.

گزارش فدراسیون بوکس آسیا در تمجید عملکرد ثوری

عضو جدید هیات‌رئیسه کنفدراسیون بوکس آسیا همچنین بین سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۶ مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان بود و سرانجام در سال ۱۳۹۶ به عنوان رئیس فدراسیون بوکس ایران انتخاب شد. نخستین سمت بین‌المللی او در سال ۲۰۱۹ با عضویت در کمیسیون جوانان اتحادیه بوکس آسیا رقم خورد.

همچنین بوکسورهای تیم ملی ایران زیر نظر او از پیشرفت چشمگیری برخوردار شدند. اصلی‌ترین موفقیت بوکسورهای ایران نیز عملکرد قابل‌ستایش آن‌ها در مسابقات جهانی بوکس ۲۰۲۱ بود. در این مسابقات دانیال شه‌بخش دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا، موفق شد مدال برنز را به خود اختصاص دهد که اولین مدال جهانی بوکس ایران بود.

ثوری در دسامبر ۲۰۲۱ (دی‌ ۱۴۰۰) مجدداً به عنوان رئیس فدراسیون بوکس ایران انتخاب شد و برنامه‌های جدیدی را با هدف استعدادیابی جوانان و افزایش تعداد بوکسورهای ایران آغاز کرد. رئیس فدراسیون بوکس ایران ماه گذشته مجدداَ مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کرد و قصد دارد در آینده میزبان رویدادهای بین‌المللی باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *