آغاز کار علی حسینی در تیم ملی وزنه‌برداری با دعوت ۲۳ ورزشکار

آغاز کار علی حسینی در تیم ملی وزنه‌برداری با دعوت ۲۳ ورزشکار

سرمربی جدید تیم ملی وزنه‌برداری ۲۳ نفر را به اردوی تیم ملی دعوت کرد و باید دید معترضان در این اردو حاضر می شوند یا خیر.

به گزارش سادس، سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان، اسامی ۲۳ ورزشکار را جهت حضور در اردوی آماده سازی اعزام به بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی اعلام کرد. اردوی تیم ملی وزنه برداری برای شرکت در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از ۲۴ خردادماه بمدت ۲۱ روز در استان گلستان برگزار می‌شود.

میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، محمدمهدی حیاتی، حسین نجفی، رضا دهدار، علی هاشمی، رسول معتمدی، علیرضا یوسفی، مهدی کرمی، امیر حقوقی، امیر عزیزی، محسن دادرس، رضا حسن پور، علی داودی، رضا بیرالوند، پیمان جان، علیرضا معینی، علی میری، توفیق پوزش، مسعود ممی وند، علیرضا اسفندیاری و مسعود چترایی نفرات دعوت شده به اردو هستند.

بنابراعلام سرمربی تیم بزرگسالان، در خصوص ترکیب نهایی نفرات اعزامی، بعد از رکوردگیری در اردو تصمیم گیری خواهد شد. همچنین حمید محمدی رییس هیات اصفهان به عنوان مربی این تیم را همراهی می کند.

 حضور در اردو برای تمامی دعوت شده ها الزامی است و تمامی وزنه برداران باید برای انجام آزمایشات کنترل دوپینگ آماده باشند و چنانچه هر یک از حضور در اردو خودداری کند، به منزله انصراف از همراهی تیم ملی در مسابقات تلقی می شود.

به گزارش سادس، وزنه‌بردارانی که به شرایط اردو معترض بودند نیز دعوت شده اند البته از آنجا که احتمال می رود این نفرات همچنان بر تصمیم خود باشند، بنابراین سرمربی نفرات دیگری را هم دعوت کرده است که حالا باید دید فدراسیون می‌تواند نفرات جدید را به بازی های کشورهای اسلامی اعزام کند یا خیر.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *