ساوت گیت: اگر هواداران بودند شرایط فرق می کرد

ساوت گیت: اگر هواداران بودند شرایط فرق می کرد

سرمربی تیم ملی انگلیس عنوان کرد تحت تأثیر عملکرد ایتالیا قرار گرفت ولی نبود تماشاگر در این دیدار به تیم او ضربه زد.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی میرور، تساوی یدون گل انگلیس برابر ایتالیا، “سه شیر” را با تنها ۲ امتیاز در قعر جدول گروه خود در لیگ ملت‌ها قرار می‌دهد. در این گروه آلمان با ۳ امتیاز، مجارستان ۴ امتیاز و ایتالیا با ۵ امتیاز در صدر قرار گرفتند. نکته نگران کننده برای انگلیس این است که این تیم ۴ بازی است که در جریان بازی گلزنی نکرده است. 

گرت ساوت گیت، سرمربی انگلیس بعد از این دیدار گفت: در آلمان خیلی خوب بودیم و بازی بهتری ارائه دادیم. چیزهایی است که باید در آن‌ها پیشرفت کنیم. در یک سوم پایانی خوب نبودیم و ضربات نهایی را خوب نزدیم. در نیمه دوم ما تیم بهتری بودیم. زمانی که شما در حال حمله کردن هستید و هیچ جمعیتی حامی شما نیست تفاوت ایجاد می‌شود. شاید اگر هواداران در ورزشگاه بودند نتیجه بهتری کسب می‌کردیم. از عملکرد کلی تیمم راضی بودم. البته اگر می‌بردیم شرایط بهتر می‌شد. البته تحت تأثیر عملکرد ایتالیا قرار گرفتم و باید اعتراف کنم حریف فوتبال خوبی بازی کرد.

توموری، مدافع میلان و آبراهام مهاجم رم در ترکیب اصلی حضور داشتند. سرمربی انگلیس درباره حضور این دو بازیکن نیز گفت: فیکایو توموری واقعا خوب کار کرد و خوشحالم که به دلیل مصدومیت جزیی که داشت توانست به میدان برود و عملکرد خوبی ارائه داد. جیمز وارد پروس و تامی آبراهام هم خوب بودند. بازی‌های دور رفت لیگ ملت‌ها برای ما سخت بود. دو بازی خارج از خانه داشتیم و دیدید که بازی با مجارستان چقدر دشوار بود. سپس در مونیخ بازی کردیم. در یک دیداری هم که میزبان بودیم هواداران را نداشتیم و به همین خاطر کمی ناراحت هستیم. 

تیم گرت ساوت گیت در حال حاضر یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی است که قرار است در کشور قطر برگزار شود.  تیم ملی فوتبال انگلیس که در بازی برابر مجارستان با یک گل شکست خورد در قعر جدول گروه قرار گرفته است و در دیدار بعدی خود به مصاف مجارستان خواهد رفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *