اسنایدر: می‌توانستم مثل مسی یا رونالدو باشم

اسنایدر: می‌توانستم مثل مسی یا رونالدو باشم

هافبک سابق تیم ملی فوتبال هلند عنوان کرد اگر تمرکز خود را بیشتر روی فوتبال می‌گذاشت مانند رونالد و مسی بازیکن فوق العاده‌ای می‌شد.

به گزارش سادس و به نقل از تلگراف، وسلی اسنایدر که اکنون در ۳۸ سالگی بازنشسته شده است، در مصاحبه ای با جانلوکا دی مارتزیو به ارزیابی دوران حرفه ای خود پرداخت. هافبک سابق آژاکس، رئال مادرید و اینتر بود دوران پر فراز و نشیبی در فوتبال داشت. پتانسیل واقعی او را با آنچه که در طول دوران فوتبالش نشان داد مطابقت نداشت و در واقع اسنایدر می توانست خیلی بهتر از این باشد.

اوج دوران حرفه ای اسنایدر در سال ۲۰۱۰ بود. او با اینتر قهرمان لیگ قهرمانان شد و با هلند در جام جهانی آفریقای جنوبی به نایب قهرمانی رسید. در آن سال او به تازگی رئال مادرید را ترک کرده و به اینتر ژوزه مورینیو پیوسته بود. یک سال پر از موفقیت، او را در لیست بهترین بازیکنان فوتبال روی کره زمین قرار داد. بازیکن سابق هلندی معتقد است که دوران حرفه ای او می توانست پربارتر باشد. اسنایدر گفت: من می توانستم شبیه مسی یا کریستیانو رونالدو شود. از زندگی‌ام لذت بردم و خیلی به فکر فوتبال خودم نبودم. من خیلی به این فکر نمی کردم همه تمرکز و حواس خودم را معطوف به فوتبال کنم و در واقع از زندگی خودم لذت بردم. لئو و کریستیانو متفاوت هستند، آنها فداکاری‌های زیادی کرده اند و برای رسیدن به هدفشان خیلی تلاش کردند. این دو بازیکنان حرفه ای هستند و سالها در اوج بودند و هستند. 

 وسلی اسنایدر در تابستان سال ۲۰۱۹ بعد از دو سال حضور در الغرافه قطر تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت.

اسنایدر یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال هلند به شمار می‌آید که با پیراهن اینتر سه گانه را فتح کرده است. او سابقه حضور در تیم بزرگ رئال مادرید را هم در کارنامه دارد و برای گالاتاسرای، آژاکس و الغرافه هم بازی کرده است. او ۱۳۳ پیراهن تیم ملی هلند را بر تن کرد و توانست ۳۱ گل به ثمر رساند. او در جام جهانی ۲۰۱۰ نایب قهرمان و در جام جهانی ۲۰۱۴ در جایگاه سوم قرار گرفت. با توجه به ناکامی هلند از حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اسنایدر تصمیم گرفت که از بازی‌های ملی خدافظی کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *