استعدادیابی و بازیکن‌سازی در سطح ملی از اهداف سپاهان است

استعدادیابی و بازیکن‌سازی در سطح ملی از اهداف سپاهان است

سادس/اصفهان مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: بزرگ‌ترین و مجهزترین سالن تیراندازی استان اصفهان را با هدف استعدادیابی و معرفی به تیم ملی در ۲۰ خط تیراندازی افتتاح کردیم.

محمدرضا ساکت، شامگاه(شنبه، ۲۱ خرداد) در آیین افتتاح بزرگ‌ترین و مجهزترین سالن تیراندازی استان اصفهان در محل مجموعه ورزشی صفائیه اصفهان، اظهار کرد: باشگاه سپاهان در راستای اهداف راهبردی فولاد مبارکه، ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی، پرکردن اوقات فراغت جوانان، استعدادیابی و معرفی به تیم‌های ملی فعالیت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ۵۶ هزار مترمربع فضای مجموعه ورزشی صفائیه در قالب ۷ سالن ورزشی برای رشته‌های مختلف بنا شده است. سالن‌های توحید، عدل، نبوت، امامت، معاد و کوثر برای رشته‌های گوناگون در قالب ۱۶ هزار و ۷۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده، سرباز، زمین چمن استاندارد و تمرینی در حال بهره‌برداری است.

ساکت یادآور شد: مجهزترین و بزرگ‌ترین سالن تیراندازی مجموعه صفائیه به نام شهید محسن خزایی نام‌گذاری شده که از طلایه‌داران عرصه فرهنگ، رسانه و صنعت بود.

به گزارش سادس، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان توضیح داد: در این سالن ۲۰خط تیراندازی شامل ۱۰ خط تفنگ و ۱۰ خط تپانچه را به منظور استفاده تیم‌ها، ملی پوشان، پرسنل فولاد و مردم شهرستان آماده کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: شهرستان مبارکه ۵۷۰ شهید، ۳۰ شهید مدافع حرم و ۱۵ سردار شهید و همچنین شرکت فولاد مبارکه ۲۱شهید و باشگاه سپاهان ۹ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و این مجموعه به پاس تلاش این مردم و جامعه بزرگ فولاد مبارکه افتتاح شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *