باقرزاده: حذف پاکدامن از قهرمانی آسیا ناراحت کننده بود/ تیمی جبران می کنیم

باقرزاده: حذف پاکدامن از قهرمانی آسیا ناراحت کننده بود/ تیمی جبران می کنیم

سرپرست فدراسیون شمشیربازی گفت: اینکه پاکدامن در یک شانزدهم نهایی قهرمانی آسیا حذف شد، ناراحت کننده بود.

به گزارش سادس، فضل اله باقرزاده در مورد عملکرد ملی‌پوشان سابر در قهرمانی آسیا و این که موفق به کسب مدال انفرادی نشدند، بیان کرد: در مرحله یک چهارم نهایی دو ژاپنی، دو ایرانی، سه کره ای و یک قزاق حضور داشتند. در واقع در هشت نفر اول آسیا دو نفر را داشتیم اما دو نفری که انتظار داشتیم (رهبری و پاکدامن)  نیامدند. علی پاکدامن در مرحله یک شانزدهم حذف شد که این برای ما ناراحت کننده بود در مقابل،  زاهدی در بازی برابر نماینده کره جنوبی خیلی خوب بازی کرد.  

او افزود: انشالله  تیمی جبران می کنند و ما دنبال سهمیه تیمی المپیک هستیم و رنکینگ تیمی برایمان مهم است.

وی در مورد این که شمشیربازی سابر، مدال انفرادی قهرمانی آسیا نگرفت، گفت: خیلی شمشیربازی در آسیا رشد کرده است دیگر خیلی سخت شده است. البته ما برای سابریست‌ها هیچ‌چیزی کم نگذاشتیم. با وجود هزینه‌های سنگین، اعزام به کره جنوبی انجام دادیم. قرار است اپه دختران و پسران به آذربایجان بروند و سپس نزدیک ۲۰ شمشیرباز را به قهرمانی جهان مصر اعزام می‌کنیم.

او در مورد این که پاکدامن پس از المپیک خیلی خوب ظاهر نشده است؟ گفت: در مسابقات ایتالیا خوب بود اما نمی‌دانم چرا به ایران آمد، افت کرد.

باقرزاده در مورد حضور فخری همراه تیم سابر در قهرمانی آسیا کره جنوبی گفت: فخری مدیر تیم‌های ملی سابر است بهتر از او در این ایران نداریم و همیشه موفق بوده است. ما از او خواهش کردیم همراه تیم باشد چون قهرمانی آسیا ضریب بالایی دارد و خواستیم مدال دوره‌های قبل تکرار شود و حتی بهتر شود و در رنکینگ ارتقا داشته باشد.

سرپرست فدراسیون شمشیربازی در پاسخ به این پرسش که انتظار دارد تیم سابر مدال نقره دوره قبل را تکرار کند؟ گفت: حداقل نقره پیش را تکرار کنند. می‌خواهیم جایگاه ما در رنکینگ تثبیت شود و حتی بهتر خواهد شد. اگر مدال  طلا بگیریم در رنکینگ جهانی صعود قابل توجهی خواهیم شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *