چلسی بی‌دفاع شد

چلسی بی‌دفاع شد

آندریاس کریستنسن با پایان قراردادش در تابستان امسال چلسی را ترک خواهد کرد.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی میل، باشگاه لیگ برتری چلسی تایید کرد آندریاس کریستنسن با پایان قراردادش در تابستان امسال این تیم را ترک خواهد کرد. این بازیکن که سابقه بازی در بوندسلیگا را نیز در کارنامه دارد به شدت مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است. در واقع می‌توان گفت کار انتقال این بازیکن به بارسلونا برای فصل بعد نهایی شده است.

علاوه بر آنتونیو رودیگر که فصل آینده به رئال مادرید قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان پیوست، آندریاس کریستنسن نیز آبی‌ها را ترک کرد. شاگردان توماس توخل برای این بازیکن ۲۶ ساله که قراردادش تابستان امسال به پایان می‌رسد، مبلغی دریافت نمی‌کنند چرا که او بازیکن آزاد شده است.

در بیانیه باشگاه فوتبال چلسی درباره رفتن این بازیکن دانمارکی آمده است: باشگاه فوتبال چلسی از آندریاس به خاطر مشارکتش در موفقیت ما در دهه گذشته تشکر می‌کند و برای او بهترین‌ها را در آینده حرفه‌ای خود آرزو می‌کند.

او در سال ۲۰۱۵ به بوروسیا مونشن گلادباخ در بوندسلیگا قرض داده شد. پس از حضور در آلمان، او خود را به عنوان بازیکن ثابت چلسی معرفی کرد. در مجموع، این مدافع ۱۶۱ بازی با پیراهن “آبی‌ها” انجام داد و با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نیز شد.

بارسلونا علاوه بر این بازیکن به دنبال فرانک کسیه نیز است و امیدوار است سران میلان را راضی کنند تا این بازیکن را برای فصل بعد به خدمت بگیرند. گفتنی است کریستنسن، مدافع ملی پوش تیم ملی فوتبال دانمارک به زودی برای امضای قرارداد راهی بارسلون می‌شود و قراردادش را به مدت ۵ سال با تیم آبی و اناری امضا خواهد کرد.

هم‌چنین باید دید با توجه به رفتن رودیگر و کریستنسن و پا به سن گذاشتن تیاگو سیلوا، توماس توخل چه برنامه‌ای برای ترمیم خط دفاع تیمش خواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *