انتخاب پرحاشیه رییس فدراسیون سوارکاری در غیاب وزارتی‌ها/ فقط ۱ نامزد در مجمع حاضر شد!

انتخاب پرحاشیه رییس فدراسیون سوارکاری در غیاب وزارتی‌ها/ فقط ۱ نامزد در مجمع حاضر شد!

مسعود خلیلی با ۴۵ رای به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

به گزارش سادس، مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران، امروز (شنبه) در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد و ۴۷ نفر از اعضای حاضر در مجمع، برگ رای خود را به صندوق انداختند.

محمدکاظمیان، ‌محمداسد مسجدی و مسعود خلیلی نامزدهای واجد شرایط شرکت در انتخابات فدراسیون سوارکاری بودند که مسجدی و کاظمیان ۲ نامزد انتخابات ریاست این فدراسیون در مجمع غایب بودند و غیبت آنها به منزله انصراف تلقی شد.

در پایان این مجمع مسعود خلیلی با ۴۵ رای به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری انتخاب شد. ۲«مورد از آرای ماخوذه به دلیل مخدوش بودن باطل اعلام شد.

درحالی که قرار بود مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری شنبه ۲۱ خرداد سال جاری با حضور ۳ نامزد شامل محمدکاظمیان، ‌محمد اسد مسجدی و مسعود خلیلی برگزار شود، وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد به دلیل بررسی و رسیدگی به ادعاها و شکایت های واصله برخی کاندیداهای احراز پست ریاست این فدراسیون، انتخابات این فدراسیون باید با ۱۰ روز تعویق برگزار شود اما در نهایت فدراسیون سوارکاری اعلام کرد که مجمع انتخاباتی این فدراسیون ۲۱ خرداد سال جاری برگزار می‌شود و به صورت رسمی از سوی وزارت ورزش و جوانان در خصوص لغو یا عدم برگزاری انتخابات تصمیمی اعلام نشده است.

ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *