سرنوشت ۵ وعده وزارت ورزش به فدراسیون گلف چه شد؟

سرنوشت ۵ وعده وزارت ورزش به فدراسیون گلف چه شد؟

با گذشت حدود ۵ ماه از ارائه مکتوب مطالبات فدراسیون گلف به وزارت ورزش و جوانان و موافقت وزیر ورزش در این رابطه اما کماکان تکلیف مواردی که به عنوان دغدغه اصلی این فدراسیون مطرح شده، تعیین نشده است!

به گزارش سادس، ابتدای دی ماه سال گذشته بود که فدراسیون گلف پنج مطالبه و نیاز گلف کشور را به وزیر ورزش و جوانان ارائه و اعلام کرد که این درخواست‌ها با موافقت وزیر همراه شده است؛ حال پس از گذشت حدود شش ماه از این ماجرا گویا هنوز هیچ‌یک از این وعده‌ها عملیاتی نشده و حتی در مسیر اجرا نیز قرار نگرفته است!

برخی مطالبات فدراسیون و جامعه گلف به وزیر ورزش و جوانان منتقل و نامه مکتوب آن ارائه شده است و در زمان بازدید ورزش ورزش از فدراسیون گلف، درخواست‌ها و مطالبات موجود را در قالب پنج مورد مطرح که با موافقت وزیر ورزش همراه شد.

درخواست موافقت با احداث آکادمی ملی فدراسیون گلف در مجموعه ورزشی انقلاب، ‌ درخواست واگذاری زمین اصلی گلف، درخواست استفاده فدراسیون از ظرفیت بخش‌خصوصی حال حاضر مجموعه ورزشی انقلاب، تسهیل تردد ورزشکاران و مربیان به مجموعه ورزشی انقلاب و نیز درخواست احداث سایت استاندارد مینی گلف، کروکت و تمرینی وودبال در مجموعه ورزشی آزادی پنج موردی بود که به وزیر ورزش منتقل و با موافقت وی همراه شد.

ایجاد آکادمی گلف برای فدراسیون گلف، مهم‌ترین مساله‌ای است که باید مدنظر قرار گیرد و تا زمانی که آکادمی گلف ایجاد نشود در مورد سایر برنامه‌ها نمی‌توان فعالیت‌ها را پیش برد و در ابتدای امر باید تکلیف این مساله مشخص شود.

این درحالی است که نامه‌ مکتوبی نیز در خصوص مطالبات فدراسیون گلف به وزارت ورزش و جوانان ارسال شده است و در خصوص این مطالبات هنوز تعیین تکلیفی صورت نگرفته و موضوع همچنان در دست پیگیری و فدراسیون گلف امیدوار است که هرچه سریع‌تر در این رابطه به نتیجه برسد.

باید خاطرنشان کرد به تازگی از سوی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان وعده پیگیری در خصوص دغدغه‌های فدراسیون گلف داده شده است و در این خصوص باید تعیین تکلیف صورت گیرد.

فدراسیون گلف به وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده است در صورت ایجاد آکادمی ملی، این فدراسیون از وزارت ورزش و جوانان بودجه‌ای نمی‌خواهد و تمامی هزینه‌های خود را تامین خواهد کرد.  

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *