شکست عجیب تیم ملی مصر برابر اتیوپی در انتخابی جام ملت‌های آفریقا

شکست عجیب تیم ملی مصر برابر اتیوپی در انتخابی جام ملت‌های آفریقا

تیم ملی فوتبال مصر در حالی که محمد صلاح را در اختیار نداشت برابر تیم ملی اتیوپی باخت.

به گزارش سادس و به نقل از بی ساکر، تیم ملی فوتبال مصر بعد از برد خفیف برابر گینه در دومین دیدار در انتخابی جام ملت‌های آفریقا برابر اتیوپی باخت. فورواردهای سریع اتیوپی بارها و بارها با دفاع کند مصری‌ها روبه‌رو شدند و در همان نیمه اول با گل‌های داوا هوتسا و کاپیتان شملس بکله توانستند پیروز به رختکن بروند و این برتری را در نیمه دوم حفظ کردند تا نایب قهرمان دوره قبل جام ملت‌های آفریقا شکست تلخ و عجیبی را متحمل شود.

مصر در نیمه دوم در زمینی که به دلیل باران سیل آسا شرایط خوبی نداشت مالکیت بیش‌تری داشت ولی نتوانست گل‌های خورده را جبران کند. ایهاب گلال تنها دو بازی است که هدایت مصر را برعهده داشته است و به یک برد و یک باخت رسیده است. قبل از او کارلوس کی‌روش پرتغالی روی نیمکت این تیم بود و نتوانست قراردادش را با سران فدراسیون فوتبال مصر تمدید کند. 

فوتبال مصر در یک سال اخیر نتایج ناامیدکننده‌ای کسب کرد. آن‌ها در فینال جام ملت‌ها در ضربات پنالتی به سنگال باختند و یک ماه بعد بار دیگر برابر این تیم شکست خوردند تا از رسیدن به جام جهانی بازبمانند. 

تیم ملی مصر باید در دیدار بعدی خود در مصافی دوستانه برابر تیم ملی فوتبال کره جنوبی قرار گیرد.

در دیگر دیدار مهم نیجریه در یک بازی از گروه A که پشت درهای بسته در ابوجا برگزار شد به روند ۵ بازی بدون برد خود پایان داد و سیرالئون را ۲ بر یک شکست داد. الکس ایووبی و ویکتور اوسیمن برای نیجریه در این دیدار گلزنی کردند. کامرون هم با گل  کارل توکو اکامبی، بوروندی را با نتیجه یک بر صفر در تانزانیا شکست داد. هم‌چنین مالی دو گل در وقت اضافه با ۱۰ نفر به ثمر رساند تا سودان جنوبی را ۳ بر ۱ شکست دهد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *