۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری گرگان افزوده می‌شود

سادس/گلستان مدیر روابط عمومی شهرداری گرگان از افزودن ۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان شهری گرگان خبر داد و گفت: با افزودن این تعداد اتوبوس، ناوگان حمل و نقل شهری گرگان تقریبا نوسازی می‌شود.

آرش فولادیان عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان در روزهای تعطیل به استراحت می پردازند و اوقات را کنار خانواده به سر می کنند استقبال مردم از ناوگان حمل و نقل درون شهری بسیار پایین است لذا در روزهای تعطیل تنها در مسیر محور گردشگری ناهارخوران سرویس دهی به صورت رفت و برگشت انجام می شود.

وی به گلایه عده ای از شهروندان ساکن در مسکن مهر زیتون اشاره کرد و افزود: همه روزه از ۶ صبح تا ۹ شب هر ۳۰ دقیقه یک بار سرویس برقرار است و به مردم خدمت ارائه می شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری گرگان تاکید کرد: با پیگیری های شهردار و همراهی اعضای شورای شهر اتفاق خوبی در شهر گرگان در حال انجام است و طبق قرارداد منعقد شده، طی روزهای آینده ۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل درون شهری اضافه می شود.

فولادیان با بیان اینکه اضافه شدن ۴۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان اقدامی بی‌سابقه  در گرگان است، خاطرنشان کرد: با این کار تقریبا ناوگان حمل و نقل شهری نوسازی می شود.

وی با بیان اینکه ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار صرف خرید ۴۰ دستگاه اتوبوس شده است، بیان کرد: از این میزان تنها ۴۰ میلیارد تومان توسط شهرداری گرگان پرداخت شده که با پیگیری شهردار گرگان حدود ۸۰ درصد اعتبارات این اتفاق از اعتبارات و تسهیلات دولتی تامین می شود.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *