باید با عاملان حادثه خروج قطار مشهد – یزد از ریل برخورد قاطع شود

رئیس مجمع نمایندگان یزد در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وزرای کشور و راه و شهرسازی اکنون در محل حادثه خروج قطار مشهد – یزد از ریل حضور یافتند و در حال بررسی ابعاد دقیق این حادثه و علل وقوع آن می باشند.

محمد صالح جوکار در گفت وگو با سادس، با اشاره به حادثه خروج قطار مشهد – یزد از ریل و جان باختن جمعی از هموطنان، بیان کرد: به دنبال این حادثه دلخراش تعدادی از شهروندان یزدی جان خود را از دست دادند و تعدادی از مسافران نیز مجروح شده اند که حال برخی از آنان نیز حالشان خوب نیست. مسافران نیز به طبس منتقل شده اند تا از آنجا به یزد منتقل شوند. مجروحان نیز در مراکز درمانی طبس بستری هستند البته این امکان وجود دارد که مجروحان به یزد منتقل شوند.

وی در ادامه اظهار کرد: در حال حاضر وزیر راه و شهرسازی و وزیر کشور در منطقه حضور دارند و در حال بررسی ابعاد این حادثه هستند. چه عامل انسانی و چه نقص فنی عامل بروز چنین حادثه ای باشد، توجیهی قابل قبول نیست. باید با افرادی که مسبب این حادثه بودند برخورد جدی شود و نباید این خطا بی پاسخ بماند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید هرچه زودتر دستگاه قضایی به این حادثه دلخراش ورود کند. درخواست مردم این است که عواملی که در این حادثه نقش داشتند به سرعت دستگیر و محاکمه شوند. به تک تک خانواده های بازماندگان تسلیت می گوییم. ما این موضوع را با جدیت دنبال می کنیم. مسئولان متولی در این حوزه باید به مردم پاسخگو باشند.

انتهای پیام   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *