جزئیات اعمال مدیریت مصرف برق در گلستان/ قطعی برق در انتظار ادارات پرمصرف

سادس/گلستان استاندار گلستان با تشریح جزئیات اعمال مدیریت مصرف برق، گفت: برق ادارات پرمصرف گلستان قطع می‌شود.

علی‌ محمد زنگانه عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز در راستای تکریم ارباب رجوع و همچنین به منظور پایش اجرای دستورالعمل هیئت وزیران برای مدیریت پیک مصرف برق و ناترازی هایی موجود، بازدیدی از ادارات مختلف از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان داشتیم.

وی افزود: براساس مصوبه هیئت وزیران در ساعت اداری باید ۳۰ درصد نسبت به دوره مشابه  سال قبل کاهش مصرف داشته باشیم و تحقق این مهم یک تکلیف است، همچنین میزان مصرف در ساعت غیراداری باید ۶۰ درصد کمتر از دوره مشابه سال قبل باشد.

استاندار گلستان هدف از مدیریت مصرف برق را کاهش بار مصرف در بخش خانگی دانست و یادآور شد: هدف ما این است که با مدیریت مصرف، شاهد قطعی برق در بخش خانگی نباشیم، در صورتی که این مصوبه به خوبی اجرا شود لازم است نظارت و کنترل کافی صورت بگیرد و تیم‌های پایش نظارت براساس دستورالعمل تعیین شده بر روند درست این طرح نظارت کنند.

وی متذکر شد: در صورتی که این مصوبه توسط ادارات رعایت نشود در مرحله اول برق آن مجموعه دولتی و اداری قطع می‌شود و تنها اجازه داده شده یک بار نسبت به برقراری مجدد برق آن مجموعه اقدام کنیم و در صورت استنکاف، آن مجموع دولتی دچار چالش های زیادی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان نیز در این باره اظهار کرد: امروز از بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور بررسی اجرای مصوبه شورای هیئت وزیران برای مدیریت پیک مصرف برق بازدید داشتیم و از این پس نیز تیم‌های ویژه از ادارات بازرسی خواهند کرد.

“سید احمد موسوی” ابراز امیدواری کرد با مشارکت مطلوب ادارات  این مصوبه اجرایی شود تا بار مصرف گلستان کاهش یابد و بتوانیم برق مصارف خانگی را به طور مطمئن تامین کنیم.
انتهای پیام

نتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *