فدراسیون دوومیدانی: درباره سفر حدادی به آمریکا به جمع‌بندی نرسیده‌ایم

فدراسیون دوومیدانی: درباره سفر حدادی به آمریکا به جمع‌بندی نرسیده‌ایم

دبیر فدراسیون دوومیدانی در مورد برنامه‌های احسان حدادی و سفر او به آمریکا توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سادس،‌ احسان حدادی پس از سه سال در مسابقات بین‌المللی جام امام رضا (ع) موفق به ثبت رکورد ۶۱.۱۱ متر شد. حدادی که از قبل به دنبال سفر به آمریکا، شرکت در مسابقه و کار با مربی آمریکایی خود بود به نظر می‌رسد اکنون با جدیت بیشتری این برنامه را دنبال خواهد کرد.

علی رضایی، دبیر فدراسیون دوومیدانی در گفت‌وگو با سادس به برنامه حدادی اشاره و بیان کرد: آقای حدادی روند رو به رشدی دارد و بعد از سه سال ۶۱ متر پرتاب کرد. وضعیت آسیب دیدگی‌اش هم تقریبا کمنترل شده است و می‌خواهد به آمریکا برود و تمریناتش را با آقای مک ویلکینز ادامه بدهد تا برای بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی آماده شود.

او در مورد نقش فدراسیون در اعزام حدادی به آمریکا گفت: فدراسیون هنوز در مورد این اعزام تصمیمی نگرفته است. هفته آینده با آقای صیامی و آقای حدادی جلسه‌ای برگزار می‌کنیم که آیا فدراسیون توان اعزام را دارد،‌ وزارت ورزش یا کمیته ملی المپیک کمک می‌کنند یا قرار است با هزینه شخصی برود. ما تا الان به هیچ تفاهمی در این زمینه نرسیده‌ و هیچ برنامه و تصمیمی نگرفته‌ایم. طبق صحبت‌های اولیه‌ای که قبل از جام امام رضا (ع) انجام شد، ظاهرا قرار است دو هفته به آمریکا برودو برگردد. این دو هفته هم بحث مسابقه است نه اردو.

دبیر دوومیدانی در مورد ضرورت حضور حدادی در آمریکا با وجود تعویق بازی‌های آسیایی و روند رو به رشد این ورزشکار گفت: ما یکسری امکانات در کشور داریم و برخی را هم نداریم. مهمترین آن مربی است. ما در ایران مربی در سطح آقای حدادی ندارم. آقای حدادی رکورد ۶۹ متر را دارد، کدام مربی ایرانی می‌تواند یک ورزشکار را نه به ۶۹ بلکه به ۶۵ متر برساند؟ از طرفی توان آوردن مربی خارجی را هم نداریم و شرایطی در کشور وجود دارد که برخی از مربیان به دلایل خاص وارد کشور شوند. اکنون شرایطی فراهم شده که آقای حدادی می‌خواهد مسابقه بدهد تا به اعداد مد نظرش برسد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *