قلعه‌نویی: مظلوم‌وار به کارمان ادامه دادیم

قلعه‌نویی: مظلوم‌وار به کارمان ادامه دادیم

سرمربی گل‌گهر از تیم شهر خودرو که با وجود سقوط به لیگ دسته یک، فولاد را متوقف کرد تا گل‌گهر به عنوان چهارمی برسد، تشکر کرد.

به گزارش سادس، گل‌گهر امشب (پنجشنبه) در چارچوب هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۳ بر ۲ ذوب‌آهن را شکست داد. امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: جا دارد از معرفت تیم شهر خودرو تشکر کنم. آن‌ها نشان دادند هنوز جوانمردانگی در فوتبال است. باید به فوتبال ایران بابت چنین بازی‌هایی تبریک گفت. من در ذوب‌آهن حضور داشتم و می‌دانم چه باشگاه اخلاقی است. با همه فشارهایی که امروز روی ما بود، از بازی لذت بردیم.

او افزود: خوشحالم با تمام ظلم‌ها و ناعدالتی‌ها جایگاه خوبی پیدا کردیم. هرچند اعتقاد دارم، لیاقت بیشتری داشتیم. دست کارگران را می‌بوسم. باشگاه بعد از آن اتفاقات در کنار هم جمع شدیم و مظلوم‌وار به راهمان ادامه دادیم و خدا به مظلومیت ما جواب داد و با یک جایگاه خوب لیگ را تمام کردیم. بیشتر از رتبه چهارم، از بازی خوب تیمم لذت بردم.

سرمربی گل‌گهر گفت: ما روزگار بدی را گذراندیم. چهار، پنج ماه از نظر روحی و روانی شرایط سختی داشتیم. وقتی شرایط کمی بهتر شد، چندین برد پشت هم داشتیم که می‌توانستیم از ابتدا داشته باشیم. خدا همه چیز را می‌بیند و بدون اذن او برگی از روی درخت نمی‌افتد.

قلعه‌نویی در پایان درباره تیم ذوب‌آهن و مهدی تارتار توضیح داد: مهدی تارتار و همکارانش نشان دادند که هر جا بودند با بازیکنان گمنام فوتبال زیبا و بابرنامه‌ای نشان می‌دهند. خدا امشب به ما کمک کرد و دو بار برگشتیم. شایان بعد از گلی که زد گفت که عوض کنیم اما به او گفتم که نمی‌توانیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *