فعالیت ۴۰۰۰ سمن در کشور

فعالیت ۴۰۰۰ سمن در کشور

سادس/آذربایجان شرقی وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حدود ۴ هزار سمن فعال در کشور داریم و حدود ۵۰۰ سمن دیگر نیز به زودی به این جمع اضافه می‌شوند، گفت: این تعداد سمن ظرفیت خوبی برای فعالیت‌های جوانان در زمینه‌های مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی، ایثار و شهادت و … است.

حمید سجادی در جلسه شورای اداری شهرستان هریس، عنوان کرد: از مدیران و مسئولان شهرستانی بی‌نهایت متشکرم که گزارش جامع و کاملی از مشکلاتی که مردم شریف هریس دارند ارائه دادند.

وی ادامه داد: یک جوانی در شهر هریس سالن و اماکن ورزشی لازم برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهرستان را مطالبه کرد و عرق ملی این جوان در سخنانش مشهود بود و ماهم در این سفر درخواست جوانان غیور و انقلابی شهرستان را اجرایی خواهیم کرد.

وی با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور مبنی بر دیدار و گفت‌وگو با مردم، گفت: شخص رئیس جمهور بارها به بنده و دیگر وزاری کشور تاکید دارند که وقتی با مردم صحبت می‌کنیم، حتما از درد اصلی این عزیزان مطلع شویم تا بتوانیم راهکارهای لازم را ارائه داده و به خوبی مشکلات مردم را تسهیل و رفع کنیم.

سجادی افزود: حدود ۴ هزار سمن فعال در کشور داریم و حدود ۵۰۰ سمن دیگر نیز به زودی به این جمع اضافه می‌شوند که ظرفیت خوبی برای فعالیت‌های جوانان در زمینه‌های مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی، ایثار و شهادت و … است.

وی اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر انقلاب بر تشکیل هیات‌های اندیشه ورزش در وزارتخانه‌ها تاکید کرده‌اند که معاونت‌های مختلف به ویژه معاون جوانان وزارت ابن رویه را پیش گرفته و علاوه بر آن به شکل یک قرارگاه و باقدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: ما با برخی سازمان‌ها تفاهم نامه‌هایی منعقد کردیم که بتوانیم در راستای بهره‌گیری از امکانات سخت افزاری امور جوانان و حتی ورزش برای مناطق کم برخوردار استفاده کنیم. موضوع اصلی، طرح تحول‌ و مردمی کردن دولت مردمی است و باید به این دارایی‌ها اعتبار مستمری ببخشیم، بارها به مدیران کل استان‌ها هم تاکید کردیم که اهداف ورزش و جوانان باید با سمت و سوی اهداف کل کشور پیش برود.

به گزارش سادس، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، وی خاطرنشان کرد: موضوع بازگشایی اماکن ورزشی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا به‌ زودی حل خواهد شد و قول ایجاد چمن مصنوعی زمین فوتبال مجموعه ورزشی تختی هریس را هم دادیم که به زودی از منابع اعتبار ملی اغاز می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *