آمریکایی‌ها هم از امام خمینی (ره) به بزرگی یاد می‌کنند

سادس/همدان نماینده مردم تهران و نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حتی آمریکایی ها از امام (ره) به بزرگی یاد می کنند، گفت: مشکلات نظامی و اقتصادی نمی تواند ما را زمین بزند بلکه دشمنان می خواهند ارزشی که ما را مصون کرده است، نسخ کنند.

به گزارش سادس، بیژن نوباوه وطن روز پنج شنبه ۱۲ خرداد ماه در یادواره ۷۶ شهید کارمند و ۲۲ شهید اصناف شهرستان  ملایر، این شهرستان را شهر حسینیان و فرهنگیان خواند و اظهار کرد: این شهرستان جمعیتی عاشق سید الشهدا، هیات های متعددی در شهر و روستا و مبارزان بسیاری در دوران ستم شاهی دارد.

نوباوه وطن با بیان اینکه نام سیدالشهدا هرگز در این شهر کم رنگ نشده است، افزود: جمعیت فرهیخته فرهنگی و تحصیل کرده شهرستان زبانزد است.

وی در ادامه مطرح کرد: سخنان مقام معظم رهبری در مورد موقعیت انقلاب اسلامی و شرایط کنونی، خود مثنوی هفتاد من است.

نوباوه وطن با بیان اینکه یک روز مقام معظم رهبری فرمودند آتش به اختیار باشید و امروز بر جهاد تبیین تاکید می کنند، تصریح کرد: جهاد تبیین یعنی تبیین هر چیزی که در اختیار داریم.

وی تاکید کرد: باید بدانیم در کجای تاریخ بودیم، امروز کجا هستیم و باید به کجا برویم.

نوباوه ضمن تاکید بر اهمیت فرهنگ و توان فرهنگی گفت: اگر در همه برنامه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به اندازه مسائل فرهنگی، علو فرهنگی داشته باشیم، موفق خواهیم بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی در حدود ۸۰ سالگی در مقابل بزرگ ترین قدرت های دنیا با یک عبا و قبا ایستاد و برای در اختیار قرار گرفتن منابع ایران، کلیه طرح های دنیا را بهم زد.

نوباوه با بیان اینکه ما یک طرف دنیا هستیم و تمام قدرت های نظامی در مقابل ما هستند، خاطرنشان کرد: آنچه ما داریم اندیشه ما است که اهداف نهایی دشمنان را به خطر می اندازد.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) جنگیدن و مبارزه در قالب ایدیولوژی را به ما یاد داد، افزود: سر دادن در راه انقلاب اولین کار ما است.

آمریکایی‌ها از امام خمینی (ره) به بزرگی یاد می‌کنند

وی با بیان اینکه امروز چهارمین قدرت نانوتکنولوژی در دنیا هستیم، تصریح کرد: ۲۰ سال است که آمریکا تلاش می کند جلوی قدرت هسته ای کشور را بگیرد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: روسیه به دنبال این است که راه دور زدن تحریم ها را از ما یاد بگیرد اما باید بداند که همه این اقدامات متکی به ایمان مردم است.

وی با تاکید بر اینکه امروز دنیا بدنبال کوچک کردن همه ارزش های کشور است، تصریح کرد: مردم با اسم امام (ره) زندگی کردند.

نوباوه با تاکید بر اینکه حتی آمریکایی ها از امام (ره) به بزرگی یاد می کنند، اضافه کرد: مشکلات نظامی و اقتصادی نمی تواند ما را زمین بزند بلکه دشمنان می خواهند ارزشی که ما را مصون کرده است، نسخ کنند.

وی در بخش دیگری حجاب را مایه زیبایی زنان و عفاف را مایه زیبایی مردان دانست و تصریح کرد: هر جا که دشمن به آن حمله کند، آنجا نقطه ضعف آن ها است و از آنجا ضربه می خورند.

نماینده مردم تهران در خانه ملت با اشاره به شناسایی نقاط حساس کشور توسط دشمنان و ضربه زدن به آن نقاط، یادآور شد: تئوری دشمنان این است که از ایران شهر، ویران شهر بسازند اما بدانند که تفکر آخرالزمانی قوی تر است.

نوباوه در بخش دیگری بزرگ ترین دشمن اقتصاد را نقدینگی دانست و گفت: امسال با طرح مردمی سازی یارانه ها، چهار میلیون تن در مصرف گندم صرفه جویی خواهد شد و قیمت کاذب از بین می رود.

وی ادامه داد: ۲۵ درصد مرغداری هایی که نهاده با ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت می کردند، به جای جوجه ریزی، نهاده را به کشورهایی از جمله افغانستان، پاکستان و کردستان عراق می فروختند.

وی با تاکید بر ضرورت اصلاح این مشکلات با اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها، گفت: مصرف روزانه بنزین در کشور از ۶۳ تا ۷۰ میلیون لیتر به ۹۶ میلیون لیتر افزایش یافته است که بخشی از آن قاچاق می شود.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دشمنان تلاش می کنند که دولت را در چشم مردم بی ارزش نشان دهند پس ضروری است هر یک از ما آگاه باشیم که هیچ کشوری به ما کمک نخواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر نیز در این یادواره با بیان اینکه شهیدان کارمند و اصناف نهایت تکلیف مداری را داشتند، گفت: این شهیدان و خانواده های آنان با از خود گذشتگی به ندای امام لبیک گفتند.

سرهنگ علی اصغر فارسی با تاکید بر اینکه این شهیدان و رزمندگان قهرمانان اصلی ما هستند، افزود: این شهیدان امروز بهترین الگو برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هستند.

فارسی بزرگداشت این شهیدان را تکلیفی دانست که در واقع بزرگداشت الگوهای برتر است.

آمریکایی‌ها از امام خمینی (ره) به بزرگی یاد می‌کنند

آمریکایی‌ها از امام خمینی (ره) به بزرگی یاد می‌کنند

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *