هلال احمر نمادی از همگرایی، مودت و امداد رفیقانه است

سادس/گلستان استاندار گلستان گفت: حضور آگاهانه و مسئولانه نیروهای جمعیت هلال احمر استان در صحنه‌های مختلف علاوه بر امدادرسانی زمینه رشد استان را فراهم می آورد.

دکتر علی محمد زنگانه شامگاه چهارشنبه در نشست با اعضای هیات مدیره و شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به اینکه بی تردید همگرایی و همدلی زمینه ساز پیشرفت و آبادانی است، اظهار کرد: انسجام و وحدت و همراهی مسئولانه نخبگان و افراد ذی نفوذ گلستانی در سطح کشور زمینه احقاق حقوق مردم گلستان را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه هلال احمر در نگاه عمومی مردم نمادی از همگرایی، مودت و امداد رفیقانه است، افزود: هلال احمر ظرفیتی در راستای خدمت رسانی است و باید با الگوهای مردم محور زمینه خدمت رسانی را ارتقا داد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه استفاده از توان سرمایه گذاری در ظرفیت های موجود هلال احمر می تواند موجب رشد خدمت‌رسانی به مردم شود، خاطرنشان کرد: انتظار داریم برنامه های مدون و حساب شده ای در این حوزه تدوین کرده و پیگیری کنید.

به گزارش سادس، در این جلسه مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان و عضو گلستانی شورای عالی جمعیت هلال احمر دغدغه ها و موضوعات خود را با استاندار گلستان در میان گذاشتند.

در پایان این دیدار دکتر زنگانه استاندار گلستان، عضو داوطلب جمعیت هلال احمر شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *