محمدیان: برای مبارزه با سعدالله‌یف لحظه‌شماری می‌کنم/ قویترین و سریعترین نیستم اما برنده می‌شوم

محمدیان: برای مبارزه با سعدالله‌یف لحظه‌شماری می‌کنم/ قویترین و سریعترین نیستم اما برنده می‌شوم

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز جهان،گفت: برای مبارزه با عبدالرشید سعدالله‌یف روس که معتقدم در حال حاضر بهترین کشتی‌گیر جهان است، لحظه‌شماری می‌کنم.

به گزارش سادس، محمدحسین محمدیان آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌ برنز جهان که در المپیک توکیو از رسیدن به مدال بازماند، در گفتگو با سایت اتحادیه جهانی کشتی، ابراز امیدواری کرد هر چه سریعتر با عبدالرشید سعدالله‌یف ملقب به تانک روس در مسابقات جهانی یا المپیک رو در رو شود.

محمدیان در اینباره، گفت: مبارزه با سعدالله‌یف برای من رویایی نیست اما خیلی ذوق دارم که هر چه زودتر با او مبارزه کنم. قطعا این مبارزه زیبا خواهد بود. او از بهترین کشتی‌گیران جهان است و در حال حاضر بهترین آزادکار ۹۷ کیلوگرم جهان است. قطعا مبارزه مقابل او برای من یک میدان خوب خواهد بود. برای کشتی با سعدالله‌یف لحظه شماری می‌کنم و دوست دارم با او در مسابقات جهانی یا المپیک مبارزه کنم چرا که لذتش بیشتر است.

وی در ادامه درباره ورزش کشتی‌، گفت: کشتی به آدم قدرت و اعتماد به نفس می‌دهد و باعث می‌شود نه تنها در ورزش، بلکه در زندگی قوی‌تر شویم. در کشتی باید صبور و قوی باشی، انقدر شکسته می‌شوی اما باید خیلی زود خودت را جمع کنی. معتقدم کشتی آدم را قوی‌ و تقریبا ضد ضربه می‌کند، البته کشتی گیرانی که قهرمان شدند و راه درست را رفتند.

نماینده ایران در المپیک توکیو، با اشاره به نقش مردم در انگیزه کشتی‌گیران برای کسب موفقیت، خاطرنشان کرد: انرژی‌ و انگیزه‌ای که مردم به ما می‌دهند باعث می‌شود با همه سختی‌ها به سمت اهدافمان حرکت کنیم. من وقتی هدفی دارم دیگر سختی ها برایم مهم نیستند و تنها به دنبال رسیدن به قله هستم. این انگیزه باعث می‌شود که همه سختی ها را تحمل کنم. احساسی که مردم، اقوام و دوستان به من می‌دهند خیلی کمکم می‌کند تا با قدرت به سمت هدفم حرکت کنم.

دارنده مدال برنز جهان و طلای آسیا، در پایان گفت: رمز موفقیت من پشتکارم است. نبردهای زندگی همیشه به نفع قویترین‌ها یا سریعترین‌ها نیست، بلکه دیر یا زود برد با کسی است که بردن را باور دارد. من قویترین و سریعترین نیستم اما می‌برم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *