هازارد: هنوز تمام نشده‌ام

هازارد: هنوز تمام نشده‌ام

ادن هازارد نسبت به آینده خود بعد از جام جهانی مطمئن نیست.

به گزارش سادس و به نقل از استاندارد، وینگر رئال مادرید با وجود اینکه “لوس بلانکوس” سی و پنجمین قهرمانی لالیگا را با سهولت و چهاردهمین قهرمانی در اروپا را با پیروزی مقابل لیورپول به دست آورد، فصل ناامیدکننده دیگری را پشت سر گذاشت. هازارد در این فصل تنها ۷ بازی در لالیگا از ابتدا در ترکیب تیمش بود و در مجموع ۷۱۳ دقیقه انجام داد و تنها یک پاس گل داد و گلی به ثمر نرساند. این روندی ناامید کننده برای  بازیکن ۳۱ ساله بوده است که از زمان ترک چلسی با مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو در سال ۲۰۱۹، تنها ۴۸ بازی در لیگ برای رئال مادرید انجام داده است.

حالا بلژیک باید در لیگ ملت ها به میدان برود و در ادامه در جام جهانی حضور خواهد داشت. هازارد به خبرنگاران گفت: هر کاری از دستم بر بیاید برای حفظ آمادگی خود و پیشرفت تیمم انجام خواهم داد. باید به امید قهرمانی به قطر برویم. من می خواهم بدون هیچ مشکلی بازی کنم و به سطح قبلی خود برگردم. من هنوز نمی دانم که آیا بعد از جام جهانی قطر به بازی در تیم ملی کشورم ادامه خواهم داد یا نه. این به چیزهای زیادی بستگی دارد. فراموش نکنید که من در ماه‌های اخیر فوتبال کمی بازی کرده‌ام. شاید حتی در جام جهانی پیش رو در تمام بازی‌ها به میدان نروم. من می‌خواهم از لیگ ملت‌ها استفاده کنم تا دوباره در شرایط بازی قرار گیرم. باید در فصل جدید عملکرد بسیار خوبی داشته باشم تا مشکلی برای حضور در جام جهانی نداشته باشم.

در حالی که او در مورد آینده خود در جام جهانی با بلژیک مطمئن نیست، هازارد اصرار دارد که تمام تلاش خود را برای موفقیت با رئال مادرید قبل از پایان قراردادش در سال ۲۰۲۴ به کار خواهد گرفت.

او در این رابطه گفت: بازی در زیباترین باشگاه جهان عالی است، اگرچه سه سال گذشته عالی نبوده است. از قرارداد من دو سال دیگر باقی مانده است و باید بتوانم در این مدت خودم را نشان دهم. دیگر مشکل جسمی وجود ندارد و می‌خواهم نشان دهم که هنوز تمام نشده ام. هرگز به رفتن از رئال فکر نکردم. نمی‌خواستم و نمی خواهم بروم. می‌دانم که وقتی به سطح خودم برسم می‌توانم چیزهای زیادی را نشان دهم. فقط باید دوباره بازی کنم تا ادن هازارد قدیمی و واقعی باشم. برای من فصل جدید سه هفته پیش شروع شد. مهمترین چیز برای من این است که خوب آماده شوم و برای فصل بعد آماده باشم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *