اوزیل تصمیم به ادامه حضور در فنرباغچه گرفت

اوزیل تصمیم به ادامه حضور در فنرباغچه گرفت

بازیکن سابق تیم ملی آلمان گفت با وجود اینکه از ماه مارس برای تیم ترکیه‌ای بازی نکرده است، قراردادش را با فنرباغچه فسخ نخواهد کرد.

به گزارش سادس و به نقل از رویترز، باشگاه فنرباغچه در ماه مارس در بیانیه‌ای بدون اینکه دلیلی فاش کند اعلام کرد که اوزیل را محروم کرده است. در همین راستا رسانه‌های محلی گزارش دادند که او با اسماعیل کارتال مربی تیمش درگیری لفظی پیدا کرده است.

اوزیل در توییتر نوشت: من با امضای قراردادی ۳ ساله با فنرباغچه، عشق دوران کودکی‌ام، بدون اینکه حتی در ۶ ماه اول دستمزد بگیرم به این تیم پیوستم. در تیمی غیر از فنرباغچه به دوران حرفه ای خود پایان نمی دهم. در طول مدت قراردادم، تنها هدفم این است که برای تیمم به میدان بروم. این تصمیم بسیار واضح و نهایی است. مدیریت هر تصمیمی در مورد من بگیرد، من به آن  احترام می گذارم. در همین راستا سخت کار خواهم کرد و همیشه خودم را آماده نگه می‌دارم. همانطور که همیشه گفته‌ام مهم موفقیت فنرباغچه است.

اوزیل در ژانویه ۲۰۲۱ با قراردادی ۳ ساله از آرسنال به فنرباغچه ملحق شد. او در باشگاه لندنی مورد توجه قرار نگرفت و نام او در لیست تیم برای لیگ برتر یا لیگ اروپا قرار نگرفت.

اوزیل قهرمان جام جهانی ۲۰۱۴ و دارنده مدال برنز جام جهانی ۲۰۱۰ است، وی همچنین در مسابقات قهرمانی اروپا یورو (۲۰۱۲، ۲۰۱۶) مدال برنز دارد. او به عنوان بازیکن رئال مادرید اسپانیا، لالیگا را به دست آورد و در وردربرمن نیز سابقه بازی دارد.

دوران حضور او در تیم ملی آلمان با یک اتفاق تلخ به پایان رسید. پس از این که عکسی از اوزیل در کنار اردوغان منتشر شد فدراسیون فوتبال آلمان شروع به انتقاد از این بازیکن کرد. هافبک آلمانی مدیران را به نژاد پرستی محکوم کرد و اعلام کرد دیگر برای تیم ملی بازی نمی‌کند. او درباره این شایعات گفت: مقامات بالای فدراسیون به خاطر داشتن ریشه ترک به من بی احترامی کردند و من را ناعادلانه به پروپاگاند سیاسی متهم کردند. دیگر بس است. نژاد پرستی نباید هرگز وجود داشته باشد و هرگز قابل پذیرش نیست. من دو قلب دارم، یکی آلمانی است و دیگری ترک. در آلمان متولد شدم و در اینجا تحصیل کردم. چرا هنوز مردمی هستند که نمی خواهند بپذیرند من آلمانی هستم؟

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *