براتی: رسمیت هیات رییسه باید بررسی شود

براتی: رسمیت هیات رییسه باید بررسی شود

یک عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید رسمیت هیات رییسه این فدراسیون باید مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش سادس، احمدرضا براتی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال بعدازظهر سه‌شنبه پس از جلسه مجمع فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجمع بزرگ‌ترین جلسه‌ای است که برای اهالی فوتبال برگزار می‌شود تا گزارش‌ کارها ارائه شود. ظرفیت‌های قانونی در اساس‌نامه پیش‌بینی شده است تا سطح مطالبه‌گری اعضای مجمع افزایش یابند تا مثل گذشته نباشد که افراد ۴ سال پاسخگو نیستند. این مسائل را در زمانی که اساس‌نامه نوشته می‌شد، خود من لحاظ کردم و به اصل وجود چنین مساله‌ای هیچکس اعتراض ندارد. اصل دموکراسی این است که کسی انتخاب می‌شود، نماینده و کارگزار انتخاب‌کنندگان است تا از حقوق آن‌ها دفاع کند. شاید در اجرایی شدن این ظرفیت‌های قانونی نکات و اعتراضاتی وجود داشته باشد که آن‌ها مطرح و تصمیم گیری می‌شود.

او در ادامه درباره اعتراضی که در مجمع مطرح کرده بود، گفت: در ارائه هر چیزی باید ظرفیت‌های قانونی رعایت شود. اعتراض من یک اعتراض قانونی است که باید با زبان قانونی اظهار شود اما دوستان اعتراض کردند که زبان مجمع فارسی است و من هم گفتم مشکلی ندارم و می‌توانم به زبان فارسی یا انگلیسی آن را مطرح کنم که نگذاشتند من آن را به انگلیسی بگویم.

براتی درباره رسمیت یافتن هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: این مساله باید به طور دقیق بررسی شود و من الان شرایط پاسخگویی نسبت به این مساله را ندارم. آقای کامرانی‌فر اگر چیزی گفتند، باید خودشان صحبت  کنند و من تا موقعی که مطالعه نکنم، نمی‌توانم درباره چیزی صحبت کنم.

او درباره جایگزین عضو عزل شده فدراسیون فوتبال گفت: ما در جلسه آخری که داشتیم، آقای ماجدی حضور نداشتند و این امر گریزناپذیری است. باید مجمع عمومی انتخاباتی در اسرع وقت برگزار شود و رییس و نواب فدراسیون فوتبال مشخص شوند تا از این مساله جلوگیری شود. تلاش می‌کنیم این وضعیت تکرار نشود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *