حذف مدودف اولین شگفتی رولان گاروس ۲۰۲۲

حذف مدودف اولین شگفتی رولان گاروس ۲۰۲۲

تنیسور شاخص روس از دور رقابت‌های رولان گاروس کنار رفت.

به گزارش سادس و به نقل از تایمز، دانیل مدودف، مرد شماره ۲ تنیس جهان باید چمدان‌های خود را در پاریس ببندد و به خانه بازگردد. این تنیسور در اولین شگفتی بزرگ رولان گاروس مقابل مارین چیلیچ شکست خورد.

در کنار نواک جوکوویچ، از دنیل مدودف به عنوان یکی از شانس های قهرمانی در این دور از رقابت‌ها یاد می‌شد با این حال تنیسور روس از دور رقابت‌ها کنار رفت.

دانیل مدودف در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات آزاد فرانسه با شکست ۲ بر یک مقابل مارین چیلیچ کروات شکست خورد. چیلیچ اکنون در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هموطن مدودف یعنی آندری روبلف می‌رود. روبلف در مرحله یک شانزدهم نهایی خود از مصدومیت حریف ایتالیایی یعنی جانیک سینر سود برد و توانست به این دور از رقابت ها برسد.

مدودف باید منتظر چند ماه دیگر باشد تا شانس یک قهرمانی دیگر را در  گرند اسلم داشته باشد. او امسال به دلیل جنگ تجاوزکارانه کشورش علیه اوکراین، اجازه شرکت در مسابقات کلاسیک در ویمبلدون را پیدا نکرد. در کنار تنیسورهای روس، تنیسورهایی از کشور بلاروس نیز حذف شدند تا آنها نیز حق حضور در ویمبلدون را نداشته باشند.  

امروز در حساس ترین بازی رافائل نادال برابر نواک جوکوویچ قرار می گیرد. رافائل نادال تنیسور اسپانیایی در دیدار دور چهارم رولان گاروس، فلیکس اوگر آلیاسیم کانادایی را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات راه یافت. در مرحله یک چهارم نهایی، این تنیسور اسپانیایی به مصاف نواک جوکوویچ مرد شماره یک جهان و قهرمان رولان گاروس خواهد رفت. می توان دیدار نادال برابر جوکوویچ را فینال زودرس این رقابت‌ها دانست.

نادال پیش از این گفته بود که به دلیل مصدومیت از ناحیه پا ممکن است به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد.

رولان گاروس هفته آینده به پایان می رسد، این بازی روی خاک رس انجام می شود و دومین گرند اسلم فصل است.

مجموع جوایز این مسابقه ۴۳.۶ میلیون یورو است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *