بیرانوند: امیدوارم رقبای خارجی بیشتری در جام امام رضا(ع) شرکت کنند

بیرانوند: امیدوارم رقبای خارجی بیشتری در جام امام رضا(ع) شرکت کنند

سادس/خراسان رضوی قهرمان دوی ۱۰ هزار متر جام امام رضا(ع) گفت: اگر مسابقه دوی استقامت در نزدیکی سطح دریا و با حضور رقبای قوی برگزار شود، می‌توانیم رکوردهای بهتری ثبت کنیم.

مرتضی بیرانوند در گفت‌وگو با سادس در خصوص قهرمانی خود در رقابت‌های جام امام رضا(ع) اظهار کرد: خوشبختانه توانستم در این مسابقات مقام قهرمانی را در رشته دوی ۱۰ هزار متر کسب کنم و رکورد سال قبل را بهبود ببخشم. رکورد سال گذشته‌ام در مسافت ۱۰ هزار متر با مانع ۳۲ دقیقه و ۱۸ ثانیه بود که توانستم در مسابقات امسال این زمان را به حدود ۳۱ دقیقه و ۵۳ ثانیه کاهش دهم.

وی افزود: حریفان خوبی در مسابقات شرکت کرده بودند. امیدوارم حضور حریفان خارجی قدرتمند هم بیش از این و رقابت‌ها دشوارتر شود تا بتوانیم رکوردهای بهتری ثبت کنیم. ورزشگاه امام رضا(ع) بهترین ورزشگاه کشور است و باید از مسئولان تشکر کرد که این امکان را فراهم کرده‌اند تا بتوانیم در مشهد و در این پیست مسابقه دهیم. امیدوارم اردوهای تیم ملی هم در این ورزشگاه برگزار شود چراکه استانداردهای جهانی در این پیست رعایت شده است.

قهرمان دوی ۱۰ هزار متر اضافه کرد: چند تورنمنت بین‌المللی در پیش داریم و امیدوارم با تصمیم کادر فنی تیم ملی و فدراسیون بتوانم عضو تیم اعزامی باشم و موفقیت کسب کنم.

بیرانوند گفت: سال گذشته با درخواست از فدراسیون، با هزینه شخصی و بدون اسپانسر به اردوی کنیا رفتم و نتیجه تلاش‌ها و زحماتم در این اردوی شخصی را در رکوردهایم می‌بینم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *