خیبر، نماد اجتماعی ورزشی لرستان/برای صعود باید همیتی در کل استان رخ دهد

خیبر، نماد اجتماعی ورزشی لرستان/برای صعود باید همیتی در کل استان رخ دهد

سادس/لرستان مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: برای صعود تیم باید همیتی در کل لرستان رخ دهد.

مسعود عبدی در دیدار مسئولین باشگاه خیبر با دکتر بهرام ستاری دستنایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی لرستان اظهار کرد: در مولفه‌های امنیتی امروز نشاط اجتماعی موضوعی خیلی مهم است و اگر بتوانیم یک نماد اجتماعی را ایجاد تا نشاط را برای مردم بوجود بیاوریم موفق عمل کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه خیبر الان نماد اجتماعی ورزشی لرستان شده است، ادامه داد: توقع مردم این است که تیم خیبر صعود کند و این مهم باید تا پایان سه سال برنامه‌ای که ترسیم کردیم اتفاق بیفتد.

مالک خیبر ادامه داد: تیمی می‌تواند به لیگ برتر صعود کند و در لیگ بماند که زیرساخت لازم متناسب با کار برایش ایجاد شده باشد.

وی گفت: سال گذشته خیلی تلاش کردیم هرچند هیچ تکلیفی نداشتیم اما خواستیم فرهنگی به عنوان خیبر خرم‌آباد ایجاد کنیم و بگویم تغییر نگرش دادیم و می‌خواهیم زیرساخت‌های ورزشی در لرستان ایجاد کنیم.

مالک خیبر اضافه کرد: در این دو سال جلسات متعددی برای حمایت از تیم با مسئولین استان برگزار کردیم.

عبدی بیان کرد: برای ما فصل آینده از دو هفته پیش آغاز شده و فراز کمالوند در حال بستن تیمی قوی برای حضور در فصل آینده است؛ برای اولین بار پیش‌فصل را هم در همین خرم‌آباد برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای انجام کاری اصولی و اینکه پاسخگوی سطح توقعی که در مردم ایجاد شده باشیم نیازمند همکاری مسئولین هستیم، عنوان کرد: فراموش نمی‌کنیم خیبر چند سال پیش وقتی می‌خواست به مسابقات اعزام شود مسئولان این تیم برای گرفتن هزینه ایاب و ذهاب به هر اداره‌ای مراجعه می‌کردند.

مالک خیبر با بیان اینکه برای صعود تیم باید همیتی در کل استان رخ دهد، گفت: اردوگاهی که در اختیار  باشگاه است را می‌توانیم در اختیار هیات فوتبال بگذاریم، معتقدم خدمات باید به کل فوتبال داده شود و تلاش و حمیتی را در استان ایجاد کنیم و زیرساخت‌ها فراهم شده تا خیبر مانند فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان نماد لرستان شود و این مهم به عنوان نشاط اجتماعی به موقع به کار مسئولین خواهد آمد.

عبدی خاطرنشان کرد: اگر بخش خصوصی بتواند کمکی به استان داشته باشد و آن را دریغ کند خیانت کرده و این برخلاف منویات مقام رهبری و سیاست‌های دولت است؛  بخش خصوصی در فوتبال کارهای خوبی انجام داده به گونه‌ای که دو تیم استقلال و پرسپولیس به بورس رفتند و روند حرفه‌ای در فوتبال در حال ایجاد است.

وی خواستار حمایت معنوی مسئولین ارشد استان از باشگاه خیبر شد و افزود: هر موقع اتفاقاتی در فوتبال می‌افتد کل مقامات سیاسی امنیتی به سمت فوتبال می‌آیند و این نگاه وجود دارد که فوتبال نماد شود.

عبدی بیان کرد: مجموعه خیبر یک دست است و امسال تلاشمان براین است که کارهای بزرگی در استان انجام دهیم.

مالک خیبر در این دو سال مبلغی معادل ۷۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است

در ادامه فراز کمالوند سرمربی تیم خیبر نیز گفت: در شهرهای مختلفی همچون تبریز، آبادان و کرمانشاه خیلی از مسئولین تمایل داشتند بخش خصوصی باری را از دوش استانشان بردارند.

وی افزود: مالک خیبر در این دو سال مبلغی معادل ۷۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است با علم بر اینکه می‌دانند این هزینه برگشتی ندارد و آمدند برای ایجاد نشاط اجتماعی مردم کاری را انجام دهند تا جوانان بجای رفتن به سمت بزه‌کاری به ورزشگاه آمده و انرژی خود را تخیله کنند.

سرمربی تیم خیبر با بیان اینکه در دیداری که با استاندار لرستان داشتیم خرسندیم که نماینده عالی دولت علاقمند به فوتبال بوده و با دید وسیع به مساله نگاه کرد، خواستار واگذاری مجموعه تختی به باشگاه خیبر شد و افزود: در این راستا استاندار لرستان قول واگذاری را به دکتر عبدی دادند و در صورت واگذاری این مجموعه نوسازی و بهسازی خواهد شد.

وی بیان کرد: در اردوگاه کمالوند مالک خیبر اعلام آمادگی کرده  دو چمن فوتبال و یک چمن مصنوعی  برای جوانان خرم‌آبادی ایجاد کند؛ درحال حاضر این اردوگاه در حال محصور شدن است تا مسابقات هیات فوتبال در این مکان برگزار شود و ظرف یک هفته گذشته بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

تمام تلاشمان این است که تیم به لیگ برتر صعود کند

کمالوند ادامه داد: با توجه به اینکه مردادماه مسابقات برگزار می‌شود تمام تلاشمان این است تیم به لیگ برتر صعود کند و یکی از ملزومات این کار این است که یک جای خوب برای تمرین داشته باشیم.

وی گفت: در این راستا نیازمند همکاری مسئولین استان به ویژه استاندار استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی لرستان هستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *