رفاقت پیش از رقابت / حضور هیئت مدیره ذوب‌آهن در اردوی نساجی

رفاقت پیش از رقابت / حضور هیئت مدیره ذوب‌آهن در اردوی نساجی

سادس/اصفهان مدیرعامل شرکت سهامی ذوب‌آهن گفت: نساجی تیمی حرفه‌ای و اخلاق‌مدار است. تا زمانی که برخی تیم‌ها به خزانه وصل باشند، فوتبال واقعی نخواهیم داشت.

ایرج رخصتی، امروز(سه‌شنبه، ۳خرداد) پیس از دیدار حساس ذوب‌آهن و نساجی مازندران در محل اقامت تیم میهمان حضور یافته و ضمن تبریک قهرمانی نساجی در جام حذفی، اظهار کرد:  بدون شک قهرمانی یکی از بزرگ‌ترین جام‌های کشوری کاری ارزشمند است. نساجی مازندران تیمی اخلاق‌مدار و دارای شاخصه‌های یک تیم حرفه‌ای است. قطعاً تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران از تیم‌هایی‌اند که باعث افتخار هواداران و مردم استان خود هستند.

وی تأکید کرد: وصل بودن برخی تیم‌ها به خزانه، صحیح نیست و تا برخی تیم‌ها از این محل تغذیه بشوند، فوتبال ما یک فوتبال واقعی نخواهد بود. این شرایط برابری باید فراهم شود و همه بر روی صندلی‌های یک اتوبوس بنشینند تا رقابت‌ها بسیار سالم‌تر و حرفه‌ای‌تر باشد.

در ادامه مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران نیز ضمن تشکر از حضور رخصتی و هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن در محل اقامت تیمش، این حرکت را یک حرکت فرهنگی و شایسته دانست.

ایزد سیف‌الله‌پور با اشاره به علاقه مازندرانی‌ها به ورزش، افزود:  امیدوارم در همه نقاط ایران ورزش گسترش یابد و مایه آرامش جامعه باشد.

به گزارش سادس، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ضمن قدردانی از حمایت‌های شرکت  ذوب‌آهن از ورزش کشور، ابراز امیدواری کرد: با کسب نتایج مورد نظر نتیجه این حمایت را ببینیم.

برنده‌اید چون بااخلاقید

همچنین مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره حضور هیئت مدیره این باشگاه در اردو گاندوها، افزود: در هر صورت شما همیشه برنده هستید چون اخلاق‌مدار و حرفه‌ای بازی می‌کنید. نتیجه همیشه برد و باخت نیست. بازی خوب، حرفه‌ای و سخت‌کوشانه نهایتاً به نتایج خوبی خواهد رسید.

در ادامه مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن، مسعود ابراهیم‌زاده کاپیتان تیم و آرمان قاسمی به نمایندگی از گاندوها در جمع هیئت مدیره باشگاه در خصوص شرایط تیم و فصل آینده صحبت و راهکارهایی برای تقویت و حضور مؤثرتر در لیگ آینده ارائه کردند.

در این جلسه بر فعالیت بیشتر ذوب‌آهن در حوزه بازاریابی و حمایت هر چه بیشتر از تیم‌های باشگاه تأکید شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *