ادارات لرستان با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند

سادس/لرستان مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: به دلیل آلودگی هوا، ادارات استان با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

علی سالاروند در گفت‌وگو با سادس اظهار کرد: به منظور جلوگیری از آثار سوء پدیده گرد و غبار برای فردا سه شنبه برای تمام شهرهای استان، کلیه ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌ها و بانک‌ها (به جزء مراکز بهداشتی و خدمات رسان و نظامی) با دو ساعت تاخیر کار خود را آغاز کنند.

وی ادامه داد: کلیه مرکز آموزشی و دانشگاهی تعطیل و امتحانات این روز  بعد از آخرین امتحان و طبق برنامه اعلامی از طرف آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: کلیه مراکز بهداشتی، درمانی، مرکز اورژانس و هلال احمر در تمامی شهرهای استان با آمادگی کامل شرایط لازم را برای پذیرش بیماران و افراد آسیب‌پذیر نیازمند مداخلات درمانی و حوادث احتمالی را فراهم کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تمهیدات لازم جهت  استقرار آمبولانس و کادر پزشکی را در میادین و خیابان‌های اصلی شهر جهت کمک به مردم را فراهم کنند.

سالاروند افزود: دبیرخانه کارگروه  اطلاع‌رسانی لازم را از طریق صدا و سیما، جراید شنیداری، نوشتاری و فضای مجازی در خصوص شرایط ناسالم فردا به سمع و نظر عموم می‌رساند و از عموم مردم درخواست می‌شود از تردد غیر ضروری و فعالیت‌های بدنی اجتناب کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *