گل‌هایمان را با اشتباه فردی خوردیم

گل‌هایمان را با اشتباه فردی خوردیم

سادس/اصفهان سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: می‌توانستیم بهتر بازی کنیم، اما همین اختلاف ۱۲ امتیازی با تیم چهارم نشان داد نزدیک‌ترین تیم سپاهان به قهرمانی هستیم.

بیان محمودی، پس از باخت ۳ بر صفر برابر تیم صدرنشین خاتون بم در نشست خبری این دیدار، اظهار کرد:می‌دانسیتم بازی حساسی به خصوص برای تیم بم خواهد بود. سومی ما مسجل شده اما قطعا بهتر از این می‌توانستیم بازی کنیم و برای رسیدن به رده دوم شانس داریم. 

وی افزود:گل هایمان بیشتر روی اشتباهات فردی بود. در کل بازیکنانم کم نگذاشتند، ولی قطعا بهتر از این می‌توانستیم عمل کنیم و غافلگیر شدیم.

به گزارش سادس، سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان تاکید کرد:از روز اول تیم را جز سه تیم برتر می‌دانستم و تمام تلاشمان را برای رسیدن به بهترین جایگاه می‌کنیم. 

محمودی خاطرنشان کرد: با تیم چهارم حدود ۱۲ امتیاز اختلاف داریم و همین امر نشان می‌دهد نزدیکترین تیم سپاهان در سال‌های اخیر به قهرمانی بودیم.

وی درباره تفاوت عملکرد سپاهان در دو نیمه، توضیح داد: نیمه اول خواستیم از یک سوم دفاع میانی دفاع پرس را شروع کنیم،اما با اشتباه فردی گل خوردیم. در نیمه دوم سیستم تیم را به چهار سه سه عوض کردیم و حریف جز در نقطه پنالتی نتوانست کاری کند. اما باز هم معتقدم می‌توانستیم بهتر بازی کنیم.

محمودی درباره شانس سپاهان برای رسیدن به نایب قهرمانی، افزود: نتایج دیگر بازی ها را نمی دانم ولی قطعا هنوز شانس داریم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به برگزاری بازی در نقش جهان، یادآور شد: هنگامی که ماه رمضان این اتفاق افتاد، همه فکر کردند فقط به خاطر ماه مبارک است،اما امروز باشگاه نشان داد به ورزش بانوان بسیار اهمیت می‌دهد و امیدوارم در فصل‌های آینده تمام بازی‌هایمان در این ورزشگاه باشد.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *