بازی لذتبخش و بدون تنشی داشتیم

بازی لذتبخش و بدون تنشی داشتیم

سادس/اصفهان سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم گفت: برای قهرمانی به این برد احتیاج داشتیم و با وجود یک بازی سخت از یک بازی به دور از حاشیه لذت بردیم.

مرضیه جعفری، پس از پیروزی ۳ بر صفر برابر طلایی پوشان سپاهان در اصفهان، اظهار کرد: بازی خوبی بود و امروز فوتبالی به دور از هر حاشیه و تنش داشتیم که دو تیم علاوه بر رقابت، دوستی داشتند.

وی درباره تیم سپاهان، افزود: سپاهان تیم جان‌دار با کادر فنی خوب است که از طرف باشگاهش حمایت می‌شود. آن‌ها تیم با اخلاق با کادر حرفه‌ای هستند که فوتبال خوب و با برنامه‌ای دارند.

به گزارش سادس، سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم ادامه داد: برای قهرمانی به این برد نیاز داشته و انگیزه بیشتری نسبت به میزبان داشتیم.

وی با اشاره به عملکرد خوب زهرا قنبری در تعداد گل زده، گفت: او در هر شرایط جسمانی و آمادگی، بوی گل می‌دهد و از داشتنش به خود می‌بالیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم با تاکید بر نقش هواداران بم در پیروزی تیمش، یادآور شد: هوادان همیشه با ما هستند و امروز هم خودجوش فقط برای حمایت از ما در زمان ورود آمده بودند. خوشحالیم که توانستیم جواب زحمت و آمدنشان را بدهیم. قطعا نقش بسیار خوبی در بازی تیم دارند. 

جعفری، لیگ برتر فوتبال بانوان امسال را از لحاظ کیفی بالاتر اما از لحاظ زمانی فرسایشی دانست که قطعا این طولانی شدن برای تیم‌های به خصوص مدعی هزینه‌بر است. 

وی درباره بازی در ورزشگاه نقش جهان،گفت: ورزشگاه خوبی است و به بازیکنان انگیزه می‌دهد که نشان از حمایت مسئولان باشگاه سپاهان از تیم فوتبال بانوان دارد.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *