شرایط دریافت سوخت اضطراری/ برخورد جدی با متخلفان و سودجویان

سادس/گلستان مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان گلستان با اشاره به شرایط دریافت سوخت اضطراری، گفت: ۱۵ جایگاه در استان گلستان برای دریافت سوخت اضطراری مشخص شده است.

عیسی افتخاری امشب در گفتگو با خبرنگاران گلستان اظهار کرد: خوشبختانه استان گلستان در مدیریت منابع سوخت و سطح رضایتمندی نسبت به کشور وضعیت مطلوبی دارد.

وی با بیان اینکه سوخت اضطراری تنها به کامیون‌هایی داده می شود که دارای کارت آزاد سوخت باشد، افزود: در محورهای اصلی ۱۵ جایگاه وجود دارد که وظیفه دارند به خودروهای دیزلی در راه مانده با کارت اضطراری تا ۱۰۰ کیلومتر سوخت بدهند، البته این افراد ابتدا باید کارت سوخت خود را در کارتخوان قرار دهند تا پس از احراز نداشتن سوخت تا ۱۰۰ کیلومتر بعدی از سوخت بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان گلستان اضافه کرد: همچنین افرادی که به هر دلیلی کارت سوخت به همراه ندارند از سوخت رایگان بهره‌مند خواهند شد اما اگر بررسی های شماره پلاک نشان دهد که اظهارات راننده مبنی بر نداشتن سوخت غیرواقعی بوده کارت سوخت وی به مدت سه ماه مسدود می‌شود و سوخت ذخیره نیز ابطال خواهد شد.

افتخاری افزود: مشکل ما خودروهای درون شهری گازوئیل سوز هستند که باید پروانه فعالیت و اشتغال خود را در سایت UTCMS.ir بارگذاری کنند و پس از صدور، حواله سوخت خود را از طریق کارکرد و پیمایش از طریق جایگاه ها دریافت کنند البته ما موظف به تخصیص سوخت به خودروهای درون شهری نیستیم.

وی تاکید کرد: به تمامی افرادی که واجد دریافت سوخت باشند سوخت داده می شود و با متخلفان و سودجویان برخورد جدی خواهیم کرد.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *