انتقاد نماینده جویبار از کمبود امکانات ورزشی برای کشتی‌گیران المپیکی

نمایده مردم جویبار در مجلس گفت: بی‌انصافی است که ۵ تا ۶ نفر از کشتی گیران جویبار پرچم ایران را برافراشته‌اند اما در بیقوله تمرین می‌کنند.

به گزارش سادس، کمال علیپور خنکداری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: طبق قانون باید رتبه بندی معلمان عملیاتی می‌شد، قشر عظیمی از فرهنگیان برای این موضوع مطالبه دارند تا قانون عملیاتی شود.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس درباره نگرانی‌های دانش آموزان کنکوری گفت: نگرانی‌هایی در باب مصوبه شورایعالی انقلاب فرهنگی وجود دارد. انتظار است طرح دو فوریتی در این زمینه ارائه شود چرا که قرار بود کاری انجام شود تا جیب آموزشگاه های کنکور پر نشود.

این نماینده مجلس از وضعیت راه های استان مازندران و سوادکوه انتقاد کرد و گفت: در پایان هفته بالغ بر ۸ میلیون از مسیر سوادکوه عبور می‌کنند، این وضعیت نگران‌کننده است. اگر اتفاقی برای مردم بیفتد باید مسئولان وزارت راه و شهرسازی پاسخگو باشند.

وی در پایان با اشاره به اینکه شهرستان جویبار پایتخت کشتی ایران، آسیا و جهان است، گفت: در مسابقات المپیک ۵ تا ۶ نفر از کشتی گیران جویبار پرچم ایران را برافراشته‌اند از این رو بی‌انصافی است که آن‌ها در بیقوله تمرین کنند. انتظار می رود وزیر ورزش و جوانان تمام هم و غم خود را برای تکمیل ورزشگاه و خانه کشتی جویبار به کار گیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *