شریعتی: دولت تعهدات خود درخصوص مدارس غیر دولتی را اجرا کند

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرایی کردن تعهدات دولت با توجه به قانون مدارس غیر دولتی شد و گفت: این مدارس سهم مهمی در پرداخت هزینه های آموزش و پرورش دارند.

به گزارش سادس، غلامرضا شریعتی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: براساس قانون مدارس غیر دولتی، قانونگذار تعهداتی برای دولت تعریف کرده که از جمله آن پرداخت بخشی از حق بیمه معلمان مدارس غیر دولتی، پرداخت وام های قرض الحسنه و کمک به احداث اماکن آموزشی از طریق تسهیلات بانکی با توجه به اینکه مدارس غیر دولتی سهم مهمی از هزینه های آموزش و پرورش را می پردازند، انتظار می رود در جهت اجرایی کردن این قانون اهتمام جدی‌تری داشته باشیم.

عضو کمیسیون عمران در تذکر دیگری خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: مکررا در رابطه با راه مواصلاتی نکا به نیروگاه و بهشهر به زاغمرز به مسئولان وزارت راه تذکر داده ام، اما متاسفانه هیچ گونه توجهی نمی کنند، انتظار می رود در جهت تکمیل این دو محور اساسی اقدام عاجل صورت گیرد. همچنین محورهای کوهستانی حوزه انتخابیه اینجانب نیازمند توجه ویژه ای از سوی وزارت راه و شهرسازی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *