نخستین خانه فرهنگ در کردکوی راه‌اندازی می‌شود

سادس/گلستان شهردار کردکوی از افتتاح نخستین خانه فرهنگ تحت عنوان “خانه فرهنگ جوان” در این شهر خبر داد.

ابراهیم جرجانی امشب در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه فرهنگ و هنر نخستین خانه فرهنگ در شهر کردکوی افتتاح می‌شود، شهرداری در نظر دارد این خانه فرهنگ را در روز سوم خرداد ماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر افتتاح کند.

وی خانه های فرهنگ را پل ارتباطی بین شهرداری و مدیریت شهری با شهروندان در محلات مختلف برشمرد و افزود: شهروندان می توانند با مراجعه به خانه‌های فرهنگ مشکلات و مسائل مخل زندگی خود را اطلاع‌رسانی کنند و طرح و پروژه خود را به مدیران و مسئولان شهری ارائه کنند.

شهردار کردکوی تاکید کرد: نخستین خانه فرهنگ کردکوی به نام خانه جوان در خیابان عباس آباد جنب سالن کشتی شهرستان کردکوی ایجاد می‌شود و درصدد هستیم در آینده ای نزدیک ۱۰ خانه فرهنگ دیگر در کردکوی راه‌اندازی کنیم.

جرجانی با بیان اینکه براساس نیاز و اولویت‌بندی انجام‌شده خانه فرهنگ در سایر محلات کردکوی اعم از ولاغوز، حجت آباد، بالابلوک و غیره احداث می‌شود، تاکید کرد: تلاش ما این است که خانه فرهنگ در عرصه های مختلف هنری، قرآنی، علمی، صنایع دستی، گردشگری و غیره نقش آفرینی کند و زمینه‌ای برای فعالان این حوزه‌ها ایجاد شود تا آموزش های لازم را به متقاضیان ارائه کنند و با راه‌اندازی خانه‌های فرهنگ علاوه‌بر ایجاد شرایط فرهنگی جدید به اقتصاد شهر کردکوی کمک شود.
انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *